Jaki odkurzacz wodny?

1. Data: 2006-09-21 05:50:16

Temat: Jaki odkurzacz wodny?
Od: "futrzak" <f...@w...se to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chce kupic odkurzacz wodny czy mozecie polecic jakis dobry?

Pozdrawiam
AF

2. Data: 2006-09-21 07:53:21

Temat: Re: Jaki odkurzacz wodny?
Od: "alpenlove" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

futrzak napisał(a):
> Witam
>
> Chce kupic odkurzacz wodny czy mozecie polecic jakis dobry?
>

> Pozdrawiam
> AF

ja mam od kilku lat WODNIK TRIO zelmera i jest bdb; ma różne fajne
funkcje (fakt, że z niektórych, np. z dodatkowych filtrów w ogóle
nie korzystam...); jedynym mankamentem jest to, że jest dosyć
ciężki i trzeba sie zmobilizować, co by go wyciągnąć i
poodkurzać....ale może po prostu się usprawiedliwiam:)
Generalnie - polecam. Podobno rewelacyjne są jakieś Philipsy z f-cją
mycia okien (sic!), ale według mnie to już lekka przesada.
pozdr. A.

3. Data: 2006-09-23 23:27:34

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rainbow - mercdes wsrod okurzaczy wodnych (i pewnie wogole)

4. Data: 2006-09-24 08:04:03

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peptulis Amargolis" <a...@i...pl> napisal w
wiadomosci news:hlgbh21gbtch9meehrvojtqtbijmu09ukg@4ax.com...

> Rainbow - mercdes wsrod okurzaczy wodnych (i pewnie wogole)

Tylko po co?

P.

kominek CTM/Edilkamin z plaszczem wodnym
Syfon umywalkowy z wyjściem na pralkę
remont - brac faktury?
Ekspres do kawy
Uciekajace powietrze z materaca