Jaki peeling do ciala?

11. Data: 2006-07-03 09:08:28

Temat: Re: Jaki peeling do ciala?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> A jakiej firmy, bo jest tego trochę...?
> http://www.wizaz.pl/produkty/baza/szukaj.php?slowa=B
ody+Butter&gdzie=produkty

The Body Shop. Body Butter with shea
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/
http://www.keja.com.pl/

12. Data: 2006-07-03 10:48:51

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> Polećcie coś fajnego.

Moim absolutnym hitem wszechczasow byl peelig cukrowy Rituals, ale w
pewnym momemcie wymiotlo go z okolicznych sklepow.
Nie wiem, czy jest do kupienia w Polsce, ale jesli tak to polecam.
http://www.rituals.com/uken/productview.ecp?productn
r=255

Oprocz wspomnianych, fajny peeling cukrowy ma avon (z serii spa, czy cos
takiego), niestety opakowanie mikroskopijne. Ale to jeden z najbardziej
udanych kosmetykow tej firmy.

Aha, i bardzo dobry produkt mozna kupic w amerykanskich sklepach
Bath&Body works, to taka rada dla tych, ktorzy wybieraja sie za ocean i
lubia "cieple" cukrowe peelingi: Warm Vanilla Sugar Body Scrub.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

13. Data: 2006-07-03 12:37:47

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:e89b27$cm$1@news.onet.pl...
> Polećcie coś fajnego. Dotychczas używałam Lirene, ale mi się już znudził.
> No i wcale nie nawilża, jak ma napisane na opakowaniu, mam wręcz wrażenie,
> że wprost przeciwnie.
> Chciałabym użyć czegoś ciekawszego.
> Pozdrawiam!
> Iwona
Witam
Zdecydowanie DOVE :):):):)

14. Data: 2006-07-03 18:19:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

AniaC napisał(a):

> Ten Dove to jest chyba Daily peeling czy jakos tak ;)

U mnie to się nazywa Aroma Massage Shower :-). Nie należy do tych
szorujących, tylko delikatnych.

Pozdrawiam
Ewa

15. Data: 2006-07-04 13:56:26

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie to się nazywa Aroma Massage Shower :-). Nie należy do tych
> szorujących, tylko delikatnych.

To są 2 różne produkty:
http://perfumy.webwweb.pl/x_C_I__P_7016151-7010001.h
tml
http://perfumy.webwweb.pl/x_C_I__P_7016159-7010001.h
tml
Ty uzywasz żelu pod prysznic, a to drugie to klasyczny peeling.
Też używam podobnego żelu, tylko f-my Palmolive:
http://www.palmolivespa.pl/massage.php
Iwona

16. Data: 2006-07-04 16:09:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> To są 2 różne produkty:

Tak przypuszczałam, tylko emotikon mi się niechcący inny zrobił :-).

> Też używam podobnego żelu, tylko f-my Palmolive:

Ja w sumie rzadko używam tego mojego, bo skórę mam za suchą na takie
numery ;-). Na co dzień myję się olejkiem pod prysznic Nivea.

Pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2006-07-04 20:53:49

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i wcale nie nawilża, jak ma napisane na opakowaniu, mam wręcz wrażenie,

Hej, to ja polecam AVON Planet Spa z brązowym cukrem. Drapie jak cholera :)
ale nie jak szczotka ryżowa :) skóra po nim jest miła i ładnie pachnie. Mój
faworyt.

Pozdrawiam
Karola

18. Data: 2006-07-05 08:01:38

Od: "AniaC" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> wrote in message

> To są 2 różne produkty:
> http://perfumy.webwweb.pl/x_C_I__P_7016151-7010001.h
tml
> http://perfumy.webwweb.pl/x_C_I__P_7016159-7010001.h
tml

No to tego Aroma costam mialam pol roku temu. Strasznie mi sie podoba jego
zapach... tylko taki gesty jest strasznie i ciezko go sobie rozsmarowac
wszedzie a ne tak plackami. Ale mimo wszystko wole jeden peeling ktory mi
raz na tydzien zerwie caly naskorek niz codziennie cos lagodniejszego.
Caly czas polecam cukrowy garmienia. Mam ochote go zjesc normalnie:)

Ania

19. Data: 2006-07-05 09:33:42

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> [...]
No
> i wcale nie nawilża, jak ma napisane na opakowaniu, mam wręcz wrażenie, że

Avon ma 2 świetne peelingi do ciała w serii Planet SPA: z brązowym cukrem i
oliwkowy.

PEDICURE
Kraków (Kazimierz ?) - gdzie kupię ładną biżuterię ?
Pytanie o peeling kwasem trójchlorooctowym
Pytanie o peeling kwasem trójchlorooctowym
aerobiczna 6 Weidera