PEDICURE

1. Data: 2006-07-02 13:55:13

Temat: PEDICURE
Od: "YoAnna" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam , chcialabym zrobic sobie pedicure akrylowy ile kosztuje i gdzie do
ktorego gabinetu warto isc go zrobic w Krakowie. Z gory dzieki i pozdrawiam

2. Data: 2006-07-03 12:36:23

Temat: Re: PEDICURE
Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YoAnna" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> Witam , chcialabym zrobic s obie pedicure akrylowy ile kosztuje i gdzie
> do
> ktorego gabinetu warto isc go zrobic w Krakowie. Z gory dzieki i
> pozdrawiam

Witam
Jeśli mogę coś podpowiedzieć to proponuję Ci jednak żel a nie akryl :)
ponieważ po akrylu nie będziesz mieć już swoich pazurków....Akryl bardzo
niszczy zwłaszcza, że u stóp paznokcie są zazwyczaj bardzo miękkie.

3. Data: 2006-07-03 13:00:44

Od: "YoAnna" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niszczy zwłaszcza, że u stóp paznokcie są zazwyczaj bardzo miękkie.
>
> Spoko dzieki za rade , tylko chcialabym pojsc do wyprobowanej kosmetyczki ,
no i oczywiscie - kasa ile za taka przyjemnosc, pozdrawiam

Kraków (Kazimierz ?) - gdzie kupię ładną biżuterię ?
Pytanie o peeling kwasem trójchlorooctowym
Pytanie o peeling kwasem trójchlorooctowym
aerobiczna 6 Weidera
Morelowy szampon - znacie jakąś firmę?