Morelowy szampon - znacie jakąś firmę?

1. Data: 2006-07-01 08:36:51

Temat: Morelowy szampon - znacie jakąś firmę?
Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pamiętacie może szampon o zapachu moreli z zerii UltraDoux Garnier Paris?
Miał piekny morelowy zapach... Szukam teraz we wszystkich mozliwych
miejscach i nie ma go, ani nie widziałam żadnego innego o podobnym zapachu.
A zapach przypomniałam sobie bo Nivea wypuściła ostatnio żel pod prysznic o
zapachu moreli i mleka.... cud miód...
Gdyby ktoś natrafił gdzieś przypadkiem na szapon o zapachu moreli proszę
podajcie firmę i gdzie go kupiłyście/liście.

Pozdrawiam,
Karolina

2. Data: 2006-07-01 09:07:27

Temat: Re: Morelowy szampon - znacie jakąś firmę?
Od: "AK" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@l...mm.pl> napisał w wiadomości
> Gdyby ktoś natrafił gdzieś przypadkiem na szapon o zapachu moreli proszę
> podajcie firmę i gdzie go kupiłyście/liście.
>
> Pozdrawiam,
> Karolina

Proszę bardzo:

http://tinyurl.com/rgy2r

http://tinyurl.com/n9ede

Pozdrawiam.
Aga

3. Data: 2006-07-01 11:38:29

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> pamiętacie może szampon o zapachu moreli z zerii UltraDoux Garnier Paris? Miał
> piekny morelowy zapach...

Jest Schauma morelowa, pachnie bardzo soczyście i niesztucznie.

Kaśka

4. Data: 2006-07-01 14:00:05

Od: Stella <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):
> Witam,
> pamiętacie może szampon o zapachu moreli z zerii UltraDoux Garnier Paris?
> Miał piekny morelowy zapach... Szukam teraz we wszystkich mozliwych
> miejscach i nie ma go,

To był mój ukochany szampon, żaden mu nie może dorównać. Niestety
Garnier wycofał z Polski cala serię Ultra Doux. Można go nabyć
jedynie za granicą, we Francji na pewno.

pozdrawiam
stella

--
"Chyba dla wszystkich jest oczywiste, że to co jest oczywiste dla
jednych, nie musi być oczywiste dla drugich."

5. Data: 2006-07-01 14:29:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 1 lipca 2006 13:38 użytkownik
Skakanka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jest Schauma morelowa, pachnie bardzo soczyście i niesztucznie.

I pięknie się włosy po niej błyszczą. Polecam bardzo gorąco :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

6. Data: 2006-07-01 22:21:54

Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wszystkim dziękuje za odpowiedź. Shauma wydaje mi się że jest tylko
brzoskwiniowa, ale sprawdzę, dr.Hauschka też. Mam nadzieję że któryś z nich
przywoła wsp0omnienie, i godnie zastąpi UltraDoux. Znajomych we Francji
niestety nie mam.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Karolina

7. Data: 2006-07-01 23:20:11

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):
> Bardzo wszystkim dziękuje za odpowiedź. Shauma wydaje mi się że jest tylko
> brzoskwiniowa
Chyba tak , to ta w pomarańczowej butelce . Potwierdzam - jest
świetna !!! A czy to morele , czy brzoskwinia - i tak trudno
odróżnić , wszystko jedno . Zapach jest cudowny , skutki użycia
też :-) - polecam , bo używałam .

8. Data: 2006-07-02 12:36:44

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo wszystkim dziękuje za odpowiedź. Shauma wydaje mi się że jest tylko
> brzoskwiniowa,

I masz rację.
To brzoskwinia.
Wąchnij sobie jeszcze, może Ci się spodoba ten zapach, ja brzoskwini organicznie
nie znoszę i używałam święcie przekonana że to morela:)

Kaśka

9. Data: 2006-07-06 17:07:46

Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To był mój ukochany szampon, żaden mu nie może dorównać. Niestety Garnier
> wycofał z Polski cala serię Ultra Doux. Można go nabyć jedynie za granicą,
> we Francji na pewno.

Dziś przyszedł do mnie szampon polecony przez Agę - AK, Bubchen (tańszy od
dr.Hauschki) pachnie bosko więc polecam. Co do jego właściwości to pojutrze
sprawdzę, ale powinien być ok bo to szampon dla dzieci. Ja kupiłam na
allegro za 8 zł 250 ml.

Pozdrawiam,
Karolina

Dior Beauty Confidential