Jaki placek na święta?

11. Data: 2015-03-28 20:09:00

Temat: Re: Jaki placek na święta?
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Mar 2015 19:07:39 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Jajowaty.

Ano :) A na inne święta w kstałcie choinecki, hej! Ewentualnie kuliste lub
w kształcie cygara.

M.

12. Data: 2015-03-28 20:31:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Ano :) A na inne święta w kstałcie choinecki, hej!
> Ewentualnie kuliste lub w kształcie cygara.

Ewentualnie, to można jeszcze leżeć plackiem. Na święta.

--
Jarek

13. Data: 2015-03-28 20:39:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-28 20:09, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Ano :) A na inne święta w kstałcie choinecki, hej! Ewentualnie kuliste lub
> w kształcie cygara.

Bombka też jest jajowata.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

14. Data: 2015-03-28 20:43:46

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bombka też jest jajowata.

Ja mam też takie w kształcie grzyba.

Jarek

--
Bez kozery powiem pińcet.

15. Data: 2015-03-28 20:53:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-28 20:43, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Ja mam też takie w kształcie grzyba.

Byle nie cygara.

16. Data: 2015-03-28 21:00:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Byle nie cygara.

Po te w kształcie cygara trzeba uderzyć do Sąsiadki.

--
Jarek

17. Data: 2015-03-28 21:08:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-28 21:00, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Po te w kształcie cygara trzeba uderzyć do Sąsiadki.

Polecisz?

18. Data: 2015-03-28 21:09:56

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Polecisz?

Jeśli będę miał polecenie, to czemu nie.

--
Jarek

19. Data: 2015-03-28 21:21:00

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-28 o 10:07, iwanos pisze:
> jwt

ja sobie taki wymyśliłem, że zrobię masę z białej czekolady i wiórków
kokosowych, na wierzchu owoce zatopione w galaretce, a spód to będzie
serowo jakiś tam jeszcze nie wiem jaki

20. Data: 2015-03-28 21:30:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-28 21:21, obywatel iwanos uprzejmie donosi:

> ja sobie taki wymyśliłem, że zrobię masę z białej czekolady i wiórków
> kokosowych, na wierzchu owoce zatopione w galaretce, a spód to będzie
> serowo jakiś tam jeszcze nie wiem jaki

Spód może być ordynarnie kruchy.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze
Re: Tatuś szczęśliwy?
Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?