Jaki podklad?

From: "Puchacz" <p...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Jaki podklad?
Date: Fri, 30 Dec 2005 09:37:15 +0100

Hej

Jestem zielona jesli chodzi o podklady. Nigdy nie mialam czegos takiego.
Kiedys mamy probowalam sie pomalowac ale jakos mi to za bardzo nie szlo,
zacieki powychodzily wiec odstawilam to.
Stwierdzilam ze moze czas zaczac wiec powiedzcie mi jaki jest latwy do
rozprowadzenia dla kogos kto tego nie umie robic. Czym to sie rozprowadza?
palcami? gabka?
No i jakas dobra firma ale nie zeby beznadziejnie drogie bo jak sie okaze ze
mi nie pasuje zebym nie plakala. No i zeby mial duza game kolorow. Ostatnio
ladnie sie opalilam ale twaz mi juz pobladla wiec bym chciala jej kolorek
podciagnac do koloru plecow i dekoldu:)

Pozdrawiam
Ania