Jaki podklad?

1. Data: 2006-01-21 21:00:46

Temat: Odp: Jaki podklad?
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dqls8n$rh3$...@i...gazeta.pl...
> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 18 stycznia 2006 17:38
użytkownik
> Zofia Rakowska, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nawet bardzo badziewnym podkładem potrafiłam się pomalować tak, że nie
było
> żadnych smug. Palcyma mi się nie udało :) Równo, ładnie i chyba nawet
> lepiej się trzymało. Trzeba oczywiście prać taką gąbeczkę często i to jest
> upierdliwe, ale mimo wszystko warto :)

mozna zawsze kupic nowa, nie sa drogie :)

1. Data: 2006-01-22 12:38:17

Temat: Re: Jaki podklad?
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> O, i tu mnie złapałaś :) Nie wiem. Wiem, którego nie polecam - Avonowego.
> Nigdy więcej, przynajmniej nie dla tłustej cery. Moja szwagierka ma krem
> tonujący Nivei i sobie chwali, ale ja go nie stosowałam.

Ja za Avonowym też nie przepadam, ale na Nivei wyszłam jeszcze gorzej -
mam cerę mieszaną i wrażliwą i na partii tłustej jeszcze jakoś, ale na
policzkach zachowywał się dziwnie. Nie dość, że zdarzał mi sie problem z
delikatnym rozprowadzeniem (dokładnie na brodzie i czole był inny kolor
niż na policzkach, co wyglądało z deka komicznie, choć z niczym innym mi
się tak nie działo), to jakoś z policzków do tego szybko znikał (chyba,
że trafiłam na jakiś wadliwy egzemplarz, ale jakoś nei uśmiechało mi sie
próbować z kolejnym).
Po tych przypadkach (A i N) zostałam przy wersji podkład, albo sam puder.

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2006-01-25 19:44:04

Temat: Re: Odp: Jaki podklad?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 21 stycznia 2006 22:00 użytkownik
teia^^, sącząc kawkę, wyklepał:

> mozna zawsze kupic nowa, nie sa drogie :)

tys prowdo :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Re: Jakim kobietom do twarzy z "łysą" fryzurą?
Chwalę sole kąpielowe.
Gorset na duzy biust.
Cameleon
clinique - Co to było???