clinique - Co to było???

1. Data: 2005-12-29 10:53:21

Temat: clinique - Co to było???
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam w Galerii Centrum w poszukiwaniu podkładu matującego z wyższej półki,
bo te tańsze już próbowałam i nie spełniają moich oczekiwań (być może
oczekuję niemożliwego?), pani mi poleciła coś jakby bazę pod podkład, było
to kremowe, ale z niby pudrem, zmniejszało pory w sposów niezwykły
(wypróbowałam na nosie :-) ) i miało matować skórę przez długi czas.
Był jeszcze drugi produkt, który tylko matował, ale chodzi mi o ten matujący
i zmniejszający pory skóry. Podobno przy regularnym stosowaniu, przez 2
tygodnie, pory się wyraźnie zmniejszają, chyba na stałe? Cena 88 zł.
Gdyby któraś z Was wiedziała, jak się to nazywa, byłabym wdzięczna bardzo,
ponieważ pomyślałam, że może kupię to na allegro, bo jednak cena jest dla
mnie dość wysoka.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedzi.

Magda

1. Data: 2005-12-29 12:08:48

Temat: Re: clinique - Co to było???
Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@w...pl> skrev i en meddelelse
> [...]
> ponieważ pomyślałam, że może kupię to na allegro, bo jednak cena jest dla

Prawdopodobnie bylo to to:
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=34108&goChar=C
Mialam probke w zestawie 3 kroki i bylo wlasnie jak kremowy puder :)
Pozdrawiam
iska

Kredka z brokatem
kaseta calanetics?