Jaki prezent 1,2 tys. zl ?

1. Data: 2011-02-22 13:33:27

Temat: Jaki prezent 1,2 tys. zl ?
Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakiś sensowny prezent za ok. 1200 zł?
Raczej nie elektronika, która po pierwsze odciąga od wychodzenia z domu po
drugie za 3 lata ma 10% wartosci.
Rower jest.
Najlpeiej byłoby cos, co jest uzywane niemal codziennie.
Tyle, że uciekam myślą od komputera/laptopa (jak wyżej).
Rzecz w wymianie nietrafionego prezentu pod choinkę (aparat lustrzanka, to
jednak nie było to mimo wcześniejszego życzenia).
A może zamiast materialnego prezentu (po sprzedaniu na aukcji) jakiś wyjazd,
wycieczka?

2. Data: 2011-02-23 13:32:47

Temat: Re: Jaki prezent 1,2 tys. zl ?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-22 14:33, THX pisze:
> [...]
> jednak nie było to mimo wcześniejszego życzenia).
> A może zamiast materialnego prezentu (po sprzedaniu na aukcji) jakiś wyjazd,

Nic materialnego nie zadowoli, dzieciakom się w głowach poprzewracało chyba.

IMHO Zaoferuj więcej swojego czasu. Może być wycieczka - wspólna.

Ewa

3. Data: 2011-02-23 16:40:35

Od: <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miało byc coś, co może posłużyć rozwijaniu talentu i odkryciu hobby.
No ale...

-----

4. Data: 2011-02-24 11:21:26

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-22 14:33, niebożę THX wylazło do ludzi i marudzi:

Albo bal. Np. na koniec gimnazjum.

Qra

5. Data: 2011-02-25 19:31:38

Od: dircik <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 17:40, <j...@W...gazeta.pl> wrote:
> Mia o byc co , co mo e pos u y rozwijaniu talentu i odkryciu hobby.
> No ale...

Właśnie w tej cenie można kupić dość porządny keyboard Yamaha, na
który "chorują" teraz moje dzieci, jeśli potencjalny talent miałby być
muzyczny.
Albo Lego Mindstorms NXT -- jeśli z pogranicza robotyki i informatyki.
W obu przypadkach prócz prezentu przydałoby się wsparcie edukacyjne.
Więc może właśnie - zamiast prezentu - karnet na jakieś interesujące
zajęcia.
Jak ma się ruszać - to może jakiś sport? Szkółka tenisa lub t.p.

Pozdr,
D.

6. Data: 2011-02-27 22:13:09

Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pianino w domu i nic :-((
Lego już było w dzieciństwie...

-----

> Wlasnie w tej cenie mozna kupic dosc porzadny keyboard Yamaha, na
ktory "choruja" teraz moje dzieci, jesli potencjalny talent mialby byc
muzyczny.

7. Data: 2011-02-28 07:49:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-27 23:13, ąćęłńóśźż pisze:
> Pianino w domu i nic :-((
> Lego już było w dzieciństwie...

Widać w takim razie, że problem nie leży w "rzeczy", a w "sposobie".
Może spróbujcie zarazić jakimiś własnymi zainteresowaniami? A jeżeli nie
da się, to opłacić jakieś - dowolnie wybrane - kółko zainteresowań.

Ewa

8. Data: 2011-03-24 09:04:05

Temat: A moze czytnki e-ksiazek ?
Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytnik e-ksiażek to mógłby być dobry prezent, wydaje się, że łączy przyjemne
z pożytecznym.
I żeby miał jak najmniej wspólnego z komputerem, z przyczyn "oczywistych".
Podobno dobry jako ekran jest tzw. e-papier (e-ink).
Co polecacie dla nastoletniej latorośli?
Rzecz też w tym, żeby czytnik za dwa lata nie był do wyrzucenia jak wiele
elektronicznych gadżetów.
Do książek zarówno w języku polskim, jak i w angielskim.
A i jazda ze szkoły tramwajem i autobusem, tam nie jest aż tak bezpiecznie
jak np. w metrze, żeby wyjmować elektronikę na widok wszystkich.
THX

9. Data: 2011-03-24 10:58:39

Temat: Re: A moze czytnki e-ksiazek ?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-24 10:04, THX pisze:
> Czytnik e-ksiażek to mógłby być dobry prezent, wydaje się, że łączy przyjemne
> z pożytecznym.

O ile latorośl w ogóle lubi czytać.

> I żeby miał jak najmniej wspólnego z komputerem, z przyczyn "oczywistych".
> Podobno dobry jako ekran jest tzw. e-papier (e-ink).

Czytnik Amazon Kindle.

Ewa

10. Data: 2011-03-24 17:13:12

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O ile latorośl w ogóle lubi czytać.

I o ile jest słuchowcem. Wzrokowcom na nic taki gadżet - po 10 minutach
brzęczenie przestaje nawet przeszkadzać.

E.

weekend z 12-latkiem, w promieniu 120 km od Opola
Orzeczenie
Synapsis
bank dla dzieci
Stop szkolnej Indoktrynacji!-ciekawost ka