Orzeczenie

1. Data: 2011-01-27 21:07:16

Temat: Orzeczenie
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
kto ma jakieś doświadczenia z załatwianiem orzeczenia dziecku i mógłby się
doświadczeniem podzielić? Może ktoś na Narbutta załatwiał w Warszawie?

*Habeck*
- Schutzbach

2. Data: 2011-01-28 09:02:56

Temat: Re: Orzeczenie
Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hqov8x2fz096$.dlg@habeck.pl...
> Witajcie,
> kto ma jakieś doświadczenia z załatwianiem orzeczenia dziecku i mógłby się
> doświadczeniem podzielić?

A co chesz konkretnie wiedzieć?

> Może ktoś na Narbutta załatwiał w Warszawie?

Ja na Powstańców Sląskich/ Szlenkierów

Sylwia

3. Data: 2011-01-31 19:24:21

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.01.2011, o godzinie 10.02.56, na pl.soc.dzieci.starsze, Szpilka
napisał(a):

> A co chesz konkretnie wiedzieć?

Nigdy nie byłem. Wszystko! :))
Jak wygląda pierwsza wizyta, potem badania, orzecznictwo itd...

> Ja na Powstańców Sląskich/ Szlenkierów

Narbutta jest specyficzne - stąd pytanie o tę poradnię. Kto był, ten wie.
:)

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2011-02-02 08:21:44

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:yt45jtl96jt8.dlg@habeck.pl...

> Nigdy nie byłem. Wszystko! :))
> Jak wygląda pierwsza wizyta, potem badania, orzecznictwo itd...

Nie wiem czy wszędzie jest tak samo, ale mogę napisać jak to wyglądało u
nas.
Syn pod stałą opieką poradni psychologiczno pedagogicznej.
Psycholog z poradni wysłała do psychiatry.
Psychiatra zleciła badania czyli EEG, EKG, krew, okulista,
Potem wypisała zaświadczenie lekarskie do poradni w celu wydania orzeczenia.
W poradni syna przewałkowali: pedagog, psycholog, neurolog, logopeda.
Wyznaczono termin komisji orzeczeniowej.
Wydano orzeczenie.

Od pierwszej wizytu u psychiatry do wydania orzeczenia minęło 4,5 m-ca.

Sylwia

5. Data: 2011-02-02 09:29:59

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest "orzeczenie" i czy jest to termin ogólnie przyjęty w tej
formie, bez określeń? Nie ma innych "orzeczeń"?

MJ

6. Data: 2011-02-02 19:38:33

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.02.2011, o godzinie 09.21.44, na pl.soc.dzieci.starsze, Szpilka
napisał(a):

> [...]
> Wydano orzeczenie.
>
> Od pierwszej wizytu u psychiatry do wydania orzeczenia minęło 4,5 m-ca.

My jesteśmy od lat pod opieką Ośrodka Wczesnej Interwencji. Więc
skierowanie od psychiatry było, opinia psychologiczna, sterty papierów z
opisami zachowania z przedszkoli, od logopedy i od osób, które miały z
młodym styczność etc.
W poradni był test Leitera, oczywiście Panie były młodym zauroczony (jak
każdy) bo nie miały okazji zobaczyć go w grupie. Potem rozmowa z logopedą.
Żona rozmawiała z psychologiem a ja podziwiałem syna, że wytrzymał prawie
godzinę tego testu (ostatnie 20min było ciężkie, ale dał radę), zaliczył
wszystkie wymagane stopnie itd. Za dwa tygodnie dostajemy orzeczenie. We
wtorek zbiera się komisja - będę obecny. Do tego czasu jeszcze muszę
sprawdzić kilka prawnych rzeczy dotyczących asystenta.

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2011-02-02 19:40:14

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.02.2011, o godzinie 10.29.59, na pl.soc.dzieci.starsze, Michal
Jankowski napisał(a):

> Co to jest "orzeczenie" i czy jest to termin ogólnie przyjęty w tej
> formie, bez określeń?

To jest coś co jest wyjaśnione w jakimkolwiek słowniku.

> Nie ma innych "orzeczeń"?

Nie, nie ma innych orzeczeń na Narbutta.

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2011-02-02 19:41:31

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Feb 2011 20:38:33 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Do tego czasu jeszcze muszę
> sprawdzić kilka prawnych rzeczy dotyczących asystenta.

Oby się udało zdobyć asystenta. Powodzenia.
--
w_e

9. Data: 2011-02-02 20:29:18

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.02.2011, o godzinie 20.41.31, na pl.soc.dzieci.starsze, w_e
napisał(a):

> Oby się udało zdobyć asystenta. Powodzenia.

Problem w tym, że kuratorium zmusza do niewypisywania asystenta w
zaleceniach przez poradnie. A ja muszę się dowiedzieć jakim prawem i czy -
jeżeli poradnia uważa, że jest taka potrzeba - ja nie ma prawa jakimś
sposobem "zmusić" poradnię do takiego zapisu mimo wyraźnych "sugestii"
kuratorium.
Jutro dzwonię do Synapsisu (dają porady prawne) i do kuratora.

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2011-02-07 10:39:06

Od: Anitka <z...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-02 20:40, Habeck Colibretto pisze:

> To jest coś co jest wyjaśnione w jakimkolwiek słowniku.

> Nie, nie ma innych orzeczeń na Narbutta.

Ale nie każdy musi wiedzieć jakie orzeczenia wydają na Narbutta w Warszawie.
Moje dziecko ma dwa orzeczenia, jedno z Andersa, a drugie z Marywilskiej
(w W-wie). I podejrzewam, że żadne z nich nie jest takim orzeczeniem o
jakie Tobie chodzi. Chociaż pewności nie mam, bo nie wiem jakie akurat
orzeczenia wydają na Narbutta.

Pzdr.,
Anita

Synapsis
bank dla dzieci
Stop szkolnej Indoktrynacji!-ciekawost ka
Koty dla alergików/nieliniejące
Książki, z których wyrosłeś - ZBIÓRKA