Jaki robot?

1. Data: 2002-10-27 16:13:34

Temat: Jaki robot?
Od: "wli2sp" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanie jak w temacie. Chodzi mi o model, który sieka, miesza,
kroi, ma sokowirówkę i co tam jeszcze się da. Proszę o Wasze
opinie i rady.

Bec.

1. Data: 2002-10-29 14:30:24

Temat: Re: Jaki robot?
Od: "eRa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wli2sp" <w...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Witam!
> Pytanie jak w temacie. Chodzi mi o model, który sieka, miesza,
> kroi, ma sokowirówkę i co tam jeszcze się da. Proszę o Wasze
> opinie i rady.

Też nie potrafię się zdecydować, z tym , że ja chciałabym, żeby głownie
siekał/ucierał np. ziemniaki i ubijał np. pianę.

1. Data: 2002-10-30 10:58:18

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Oct 2002 17:13:34 +0100, "wli2sp" <w...@f...onet.pl>
wrote:

> [...]
>Pytanie jak w temacie. Chodzi mi o model, który sieka, miesza,
>kroi, ma sokowirówkę i co tam jeszcze się da. Proszę o Wasze

2 lata temu kupiłam Zelmer "Robo" typ 885. Wygląda przyzwoicie i dla
mnie spełnia swoje zadania. Ma wymienne tarcze do siekania, mieszania
ciasta, ubijania piany i tarki. Rewelacyjnie trze ziemniaki na placki!
(głównie do tego mi służy - jako, że w domu sami amatorzy placków).
Ma jeszcze jedną zaletę. Jak przypadkowo uda Ci się coś połamać (mi
się udało) części wszelkiego rodzaju kupisz w serwisie AGD w
przyzwoitej cenie i od ręki. Oprócz ww robot posiada sokowirówkę,
dzbanek do mieszania koktaili, wyciskarkę do cytrusów. Da się ubić
pianę, lukier, sok, surówki, utrzeć ciasto i za pomocą specjalnej
tarczy pokroić ziemniaki na frytki. Dla mnie jest super. Oczywiście są
też takie Bosha i innych ale nie wiem jak z częściami.
Eulalka

1. Data: 2002-10-30 14:02:37

Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eRa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "wli2sp" <w...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Też nie potrafię się zdecydować, z tym , że ja chciałabym, żeby głownie
> siekał/ucierał np. ziemniaki i ubijał np. pianę.

Ja ostatnio kupilam Ovatio 3 z Moulinexu - ma tarki, mikser do piany, noz do
cięcia warzyw, miesa itp, mieszalnik do ciasta i kremow, sokowirowke,
blender, wyciskarke do cytrusow, przecietaczke do papek dla dzieci, mlynek
do czosnku, orzechow, ziol itp. Latwo sie myje. Jedyny bol to brak
oryginalnej instrukcji - dostałam xero tłumaczenia :(
Cena ok. 500,-

Powodzenia
Pookio

lampa
zabezpieczenie CO
dom w nietypowej technologii ???
likwidatory zapacvhów w szambach i sławojkach sprzedam
Patent na prezent...