Jaki rower dla 11-latki?

1. Data: 2006-06-13 19:27:55

Temat: Jaki rower dla 11-latki?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki powinno się kupic rower dla 11-latki, która nigdy jeszcze nie jeździła?
JaC

It has removed 1023 spam emails to date.
Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

2. Data: 2006-06-13 20:11:27

Temat: Re: Jaki rower dla 11-latki?
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@i...pl> napisał(a):

> Jaki powinno się kupic rower dla 11-latki, która nigdy jeszcze nie jeździła?

24" koła i rama damka, obniżona albo Y.
I liczyć się z tym, że będziesz musiał trzymać za siodełko.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2006-06-13 20:29:00

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jaki powinno się kupic rower dla 11-latki, która nigdy jeszcze nie
> jeździła?

Dla mnie nieprawdopodobne.........a miała okazję wcześniej się uczyć?

Pozdr. Ewa

4. Data: 2006-06-14 04:15:35

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I do tego koniecznie boczne kółka. Trzymanie za siodełko (jak dla mnie)
wymaga zbyt dużo biegania
Jacek

5. Data: 2006-06-14 07:01:59

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> I do tego koniecznie boczne kółka. Trzymanie za siodełko (jak dla mnie)
> wymaga zbyt dużo biegania

Dla 11-latki? Nie widziałam takich.
Nie istnieją boczne kółka do rowerow większych niż koła 20".
I sądzę, że tak duże dziecko nie nauczy sie jezdzić z bocznymi
kolkami. Już sie musi uczyc jezdzić jak dorosły -- z podparciem nogą.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

6. Data: 2006-06-14 07:36:37

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał
> Nie istnieją boczne kółka do rowerow większych niż koła 20".

E tam "nie istnieją". Może faktycznie w handlu nie być kółek do roweru 24''
ale pierwszy z brzegu ślusarz poradzi sobie a z tym za parę zł i dorobi
dłuższe solidne uchwyty albo przedłuży te ze sklepu
Znajomy ma ułomnego syna, który jeździł na "dorosłym" rowerze z kółkami
bocznymi.
Jacek

7. Data: 2006-06-14 07:47:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> E tam "nie istnieją". Może faktycznie w handlu nie być kółek do roweru 24''
> ale pierwszy z brzegu ślusarz poradzi sobie a z tym za parę zł i dorobi
> dłuższe solidne uchwyty albo przedłuży te ze sklepu

Ale to jest bez sensu. 11-latkę trzeba uczyć już jak dorosłego.

> Znajomy ma ułomnego syna, który jeździł na "dorosłym" rowerze z kółkami
> bocznymi.

Tu już bym raczej kupiła Tolka:
http://www.ekonapedy.com/tolek.htm

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

8. Data: 2006-06-14 07:51:42

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam "nie istnieją". Może faktycznie w handlu nie być kółek do roweru 24''
> ale pierwszy z brzegu ślusarz poradzi sobie a z tym za parę zł i dorobi
> dłuższe solidne uchwyty albo przedłuży te ze sklepu

ale obciach z bocznymi kolkami .
po co inwestowac w cos na chwile ?lepiej kup dobry kask.
pojsc ja w parku ,chwile pobiegasz za nia a za chwile zalapie ,11-latki
maja dobrze rozwinety zmysl równowagi i oceny drogi.
p.

9. Data: 2006-06-14 08:07:42

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siwa, a mogłabyś nam poradzić, jaki rower kupić naszej Alce?
Nagle pod wpływem przyjaciółki z podwórka, zapłonęła miłością do roweru i
nauczyła się migiem (i sama!) jeździć bez bocznych kółek.

No ale jeździ na maleńkim, takim jaki kupiliśmy kiedyś tam dla 3 latki.

Ja się kompletnie na tym nie znam, dla mnie rower to rower, jak wybierałam
tamten, to wybrałam chyba najgorszy z możliwych, makabrycznie ciężki i
pancerny.
Byłabym Ci wdzięczna za podanie np jakiejś konkretnej marki, która jest
godna zaufania, nie przygniecie dzieciaka ciężarem w razie przewrotki i nie
zabije nas ceną na dodatek.
Alka ma teraz trochę ponad 110 cm i jest drobnej budowy.
No i na co mam zwracać uwagę?
Ma mieć hamulec na pedały, czy juz przy kierownicy? Ramę czy lepiej szukać
czegoś bez ramy, jak kiedyś tzw. składaki były??
Jaką+/- średnicę kół?

Pozdrowienia
Edyta Czyż

10. Data: 2006-06-14 08:08:15

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> E tam "nie istnieją". Może faktycznie w handlu nie być kółek do roweru 24''
> ale pierwszy z brzegu ślusarz poradzi sobie a z tym za parę zł i dorobi
> dłuższe solidne uchwyty albo przedłuży te ze sklepu

Kółka boczne ze ze sklepu w cenie kilkunastu zł nie nadają się do tego.
Są zbyt wiotkie. Trzeba zrobić wszystko od nowa, co najwyżej same kółka
dobrać od hulajnogi. Dobry ślusarz powinien dać radę.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

świadectwo z czerwonym paskiem?
Psycholog dzieciecy
ubezpieczenie małego podróżnika
Sliczne dresiki Disneya dla dziewczynek i chlopcow
przedszkolaki na wycieczce autokarowej ?