Jaki to kolor muliny?

1. Data: 2006-10-16 16:51:01

Temat: Jaki to kolor muliny?
Od: "Anna" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzięki uprzejmości jednej Pań z grupy,mam już dawno szukany obrazek
tz.Lanarte 34877-blue gladiolus.Zaczełam kompletować mulinę ale
jeden z kolorów muliny DMC ma dziwne oznaczenie tz."WIT".Tego koloru
nie znalazłam na karcie dmc.Może ktoś spotkał się z takim
oznaczeniem?Jaki to może być kolor?

2. Data: 2006-10-16 16:54:18

Temat: Re: Jaki to kolor muliny?
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Oct 2006 09:51:01 -0700, "Anna" <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>jeden z kolorów muliny DMC ma dziwne oznaczenie tz."WIT".Tego koloru
>nie znalazłam na karcie dmc.Może ktoś spotkał się z takim

Biały:)

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN
Zmień "whatever" na "o2"

3. Data: 2006-10-16 17:01:10

Od: "Anna" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biały:)
>
> pzdr.
>
> Pat

Dzięki, o tym nawet nie pomyślałam.

4. Data: 2006-10-17 14:00:11

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):
> Dzięki, o tym nawet nie pomyślałam.

:) Oprócz białego w takim oznaczeniu (widziałam: wit, wh, white, was)
zdarza się jeszcze oznaczenie ec, ecr, albo całe ecru, ew. cream (to
wiadomo chyba :) ) i do czerni (BL, black, sch, schwarz, kolh)

--
Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2006-10-17 15:07:54

Od: "Anna" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdarza się jeszcze oznaczenie ec, ecr, albo całe ecru, ew. cream (to
> wiadomo chyba :) ) i do czerni (BL, black, sch, schwarz, kolh)

Wielkie dzięki za tak dokładny opis kolorów.Teraz żaden wzór nie
jest dla mnie "straszny".

[OT] sztywna kolderka
[xxx] Lanarte-ptaszka poszukuje
[xxx] rozne
pokaz decoupage - Kraków 19.10.2006 - godz. 18.00
Szukam wzory Krzesła Cztery Pory Roku