Jaki to test i gdzie go zrobic ? (gen - nowotwor)

1. Data: 2004-02-19 22:31:03

Temat: Jaki to test i gdzie go zrobic ? (gen - nowotwor)
Od: k...@l...pl (Keeper) szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie.
czy ktos moglby mi pomoc i powiedziec jak nazywa sie taki test i gdzie go
mozna w polsce (najlepiej warszawa) zrobic ?

CHodzi o dziewczyne i nowotwor piersi, ktory wystepuje w najblizszej
rodzinie. Gdzie sprawdzic czy taka osoba ma rowniez takie geny ?

Mam nadzieje, ze zrozumiale sie wyrazilem. Jezeli nie - przepraszam, ale
ciezko jest pisac o sprawie o ktorej nie ma sie pojecia :(

Bede na prawde bardzo wdzieczny za pomoc.

--
Keeper
K...@l...pl

2. Data: 2004-02-20 06:45:04

Temat: Re: Jaki to test i gdzie go zrobic ? (gen - nowotwor)
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Keeper wrote:

> CHodzi o dziewczyne i nowotwor piersi, ktory wystepuje w najblizszej
> rodzinie. Gdzie sprawdzic czy taka osoba ma rowniez takie geny ?

Spróbujcie popytać co i jak w najbliższej onkologicznej poradnii
genetycznej. Tu znalazłam wykaz:
http://www.republika.pl/genetyka/LISTA%20PORADNI%20G
ENETYCZNYCH.htm
--
Pazdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-02-20 09:47:48

Od: k...@l...pl (Keeper) szukaj wiadomości tego autora

>Spróbujcie popytać co i jak w najbliższej onkologicznej poradnii
>genetycznej. Tu znalazłam wykaz:
>http://www.republika.pl/genetyka/LISTA%20PORADNI%20
GENETYCZNYCH.htm

Dziekuje za pomoc :)
Jak na razie jeden numer nieaktualny, ale drugi ciagle zajety, wiec jest nadzieja :)
proboje sie dodzwonic...

--
Keeper
K...@l...pl