Jaki wózek wybrać ?

1. Data: 2007-08-31 11:07:04

Temat: Jaki wózek wybrać ?
Od: "jurant" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam taką sprawę, pytamie ... czy może ma ktoś jakieś opinie
na temat wózkow elektrycznych.
Stoje przed problemem jaki wybrać ? : Rapido z firmy Reha Pol,
czy Invovare Mirage.
Wizualnie Mirage bardziej mi się podoba, ale to tylko to ...

Pozdrawiam ...Jurek_M
!_" GG - 642666 www.tetrus.pl
(_)\_ Skype - jurek.malinowski j...@t...pl
j...@c...pl

2. Data: 2007-09-05 16:56:40

Temat: Re: Jaki wózek wybrać ?
Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurant wrote:
> [...]
> czy Invovare Mirage.
> Wizualnie Mirage bardziej mi się podoba, ale to tylko to ...

Parę dni minęło... Już wybrałeś? Bo najpierw powinieneś określić, do jakiej
jazdy (po jakim terenie) chcesz wózka używać. Oba są podobnego typu i
wyglądu. Oba ma też np. firma:
http://www.pofam.poznan.pl/medycyna/przedmioty_ortop
edyczne/index.html#wozki
_inwalidzkie
Tu masz też oba modele:
http://www.emico.pl/wozki_elektr.html
Powinni Ci przywieźć oba, żebyś mógł na każdym się przejechać i wybrać.
Życzę udanego wyboru! :)
Lech

--
Łomazy w Europie
www.lomazu.eu

Działalność gospodarcza
wyższy zasilek pielegnacyjny od 460 zł do 1160 zł.
W niektórych krajach dbają o niepełnosprawnych ;)
wózek elektryczny
Aktualizacja poradnika Twoje Prawa na spes.org.pl