Jaki żel i gdzie gąbeczki w W-wie?

1. Data: 2003-05-14 09:46:55

Temat: Jaki żel i gdzie gąbeczki w W-wie?
Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej drogie Grupowiczki i Grupowicze!

Wlasnie zmienilam prace i niestety musze teraz wstawać baaardzo rano :(((. W
związku z tym mam pytanie jaki polecacie żel pod prysznic, który rano
skutecznie by orzeźwił i postawił na nogi? Może coś owocowego, no właśnie,
ale co? A tak w ogóle jak radzicie sobie z porannym wstawaniem? Macie jakieś
sposoby (poza kawą) na dobudzenie się?

I jeszcze jedno pytanie: któraś z Was kiedyś pisała, że używa celulozowych
gąbeczek do mycia twarzy Kosztowały 2 zlote z groszami bodajże, a ja
widziałam w supermarkecie za 8 złoty, powiedzcie gdzie w Warszawie kupię
takie za 2 złote? (wiem, wiem pytania "gdzie w Warszawie" są niezbyt
stosowne, wybaczcie :)

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-05-14 10:38:50

Temat: Re: Jaki żel i gdzie gąbeczki w W-wie?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> związku z tym mam pytanie jaki polecacie żel pod prysznic, który rano
> skutecznie by orzeźwił i postawił na nogi? Może coś owocowego, no właśnie,
Jesli chodzi o zele pod prysznic, to mi akurat odpowiadaja te z Avonu.
Mialam borowkowy i liliowy, teraz zamowilam nowy, melonowy (zapach moim
zdaniem super), jest w kampanii 12. w promocji. Mnie bardzo orzezwiaja, sa
dosyc wydajne i bardzo dobrze sie pienia :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-14 10:48:00

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ale co? A tak w ogóle jak radzicie sobie z porannym wstawaniem? Macie jakieś

Ja mam zel pod prysznic 'Pep'n'chilli', jak informuje napis z: kawa, chilli
oraz pieprzem. Jest fantastyczny, ale trudny do zdobycia (ja go kupuje jak jade
do tesciow do Austrii, w Niemczech go nie znalazlam) - rzeczywiscie spelnia
swoja role. Tylko zapach troche dziwny.
Poza tym: Palmolive z imbirem, rowniez znakomity.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-14 10:56:11

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> Poza tym: Palmolive z imbirem, rowniez znakomity.

hmmmm....musze poszukac tego palmolive

a ja mam teraz żel malinowy z Yves Rocher - dla mnie bomba

Asia

1. Data: 2003-05-14 10:56:41

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>hmmmm....musze poszukac tego palmolive

jest wsciekle zielony, trudno go przeoczyc ;)
Ale rzeczywiscie mialam wrazenie, ze po uzyciu go krew mi szybciej krazy...
choc to zapewne tylko wrazenie ;)
Ale zapach jest IMO bardzo energizujacy.

1. Data: 2003-05-14 11:30:16

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka napisał:
> [...]

> zdaniem super), jest w kampanii 12. w promocji. Mnie bardzo orzezwiaja, sa
> dosyc wydajne i bardzo dobrze sie pienia :)

Ja tez uwielbiam te z Avonu, jeszcze uwielbiam takie polskie
bodajze firma Apart robi rewelacyjne zele o zapachu melona,
zielonej herbaty, rozany, liliowy i jeszcze jakies. Pachna
oblednie i kapiel z nimi to na pewno mily poczatek dnia. Z
Avonu mam teraz niebieski, gorski czy jakis, nie chce mi sie
patrzec i jest bardzo odswiezajacy.
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-14 21:10:58

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: >> Poza tym: Palmolive z imbirem, rowniez znakomity.
: jest wsciekle zielony, trudno go przeoczyc ;)
: Ale zapach jest IMO bardzo energizujacy.

Duniu,
Ty zawsze rozbudzasz moje pragnienia robienia zakupów poza Polską!!!
Tego żelu w Polsce chyba nie ma. Zielony Palmolive jest, jest też
energetyzujący, ale nie zawiera imbiru tylko zieloną herbatę. IMHO jest
niezły na poranne przebudzenie.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-14 21:21:13

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tego żelu w Polsce chyba nie ma. Zielony Palmolive jest, jest też
>energetyzujący, ale nie zawiera imbiru tylko zieloną herbatę. IMHO jest
>niezły na poranne przebudzenie.

==============
ja nie mam co prawda zelu, ale mam zilony z Palmolivu plun do kapieli, na
ktorym jak byk stoi (miedzy innymi): ginger - a zatem jest z imbirem. a poza
tym zielona herbata i limonka.
a kupiony w RP w Krakowie w Carrefourze na promocji.

Monika

1. Data: 2003-05-14 21:36:19

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
:
[...]

Tak, z tej serii jest też żel pod prysznic i to pewnie ten, o którym
pisała Dunia. Ja tam jednak nie wyczuwam ani trochę imbiru :) , ale
wierzę, że jest.
Tak czy owak przejechałabym się gdzieś pobuszować po sklepach, nie tylko
kosmetycznych :))))))))))

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-15 06:37:33

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zielonej herbaty, rozany, liliowy i jeszcze jakies. Pachna
> oblednie i kapiel z nimi to na pewno mily poczatek dnia.

Oooooo! A ja o nich nie slyszalam. A gdzie je mozna znalezc? Czy to zele z
gatunku jak Nivea, ze mozna wszedzie dopasc, czy jak Mariza, ze trzeba
uzbroic sie w cierliwosc i szukac?

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "