Jakich argumentów uzyc w stosunku do osoby otyłej? pomocy !!!

1. Data: 2001-08-16 10:02:20

Temat: Jakich argumentów uzyc w stosunku do osoby otyłej? pomocy !!!
Od: "Michu #2" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam pewien problem, a wlasciwie moj brat.
mlody chlopak - 25 lat, 175cm wzrostu i okolo 130kg, w pasie chyba ze 120cm.
Pomozcie mi (jemu) juz nie wiem jak mam go przekonac, zeby cos ze soba zrobil.
jesc duzo nie je tylko wiecznie pije slodkie gazowane napoje (cola, oranzada
itp.), wiem, ze uzywa za duzo soli, niepali, nienaduzywa alkoholu.

juz sam nie wiem jak mu pomoc, na razie nic powaznego chyba mu nie dolega.
jak zmusic go zeby poszedl do jakiegos lekarza (jakiego?)
a wiem, ze jak lekarz go "nastraszy" to przestanie.
juz tak bylo z jego paleniem i ciaglym chrzakaniem i chrypka - w koncu dal sie
namowic i poszedl do lekarza, gdzie "dowiedzial" sie ,ze wlasnie zapalil
ostatniego papierosa i od 3 lat niepali.

moje, jego zony, rodzicow, tesciow, znajomych prosby i uwagi (nie zlosliwe) nie
pomagaja.

moze ktos zna jakis serwis www traktujacy rzetelnie ten temat.
moze wyslac do niego "e-mail" reklamowy i ostrzegajacy - rozsylany niby do
wszystkich uzytkownikow danego serwera.
moze ktos z Was jest w stanie go przekonac i mu pomóc ?

z góry dziekuje i pozdrawiam

Michal

ps. jezeli potrzebne sa dodatkowe dane i informacje zapraszam chetnych do pomocy
na priv.
(h...@b...gnet.pl)

2. Data: 2001-08-16 16:07:40

Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michu #2" <h...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatniego papierosa i od 3 lat niepali.
>
> moje, jego zony, rodzicow, tesciow, znajomych prosby i uwagi (nie

To on ma zone ? hmm... :-o ona tez chyba wazy ze 120 kilo (ze baby na takich
leca)
Ja mam 25 lat 190 cm wzrostu i waze tylko 82 kg w pasie 90cm i klacie 110 i
jakos sobie baby nie moge znalezc do tej pory a tu taki "feler" hehe. :)
Swoja droga powinien sobie zmniejszyc operacyjnie zoladek i zrezygnowac z
pica niezdrowych napojow gazowanych wlacznie z piwem. Wogole chyba za duzo
pije i zle sie odzywia (zbyt duzo slodkosci i ciastek daje taki efekt)
no i zero maki bo to od maki sumasumarum sie tyje nie od tluszczu.

3. Data: 2001-08-16 17:04:32

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

WITAM!
Z jakiego miasta jest Twój brat? Gwarantuję 7 kg miesięcznie. Jestem
dietetykiem. Pozdrawiam!

Elizabeth
w...@p...com

Użytkownik Michu #2 <h...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lg5p0$6sn$...@n...formus.pl...

4. Data: 2001-08-16 22:55:37

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ja mam 25 lat 190 cm wzrostu i waze tylko 82 kg w pasie 90cm i klacie 110 i
>jakos sobie baby nie moge znalezc do tej pory a tu taki "feler" hehe. :)

To tylko dobrze swiadczy o kobietach :)
Nie to, ze chce Ci na zlosc zrobic, tylko poprostu chce stwierdzic, ze nie
tylko na wyglad kobiety patrza.. No chyba, ze facet ma kase :P

5. Data: 2001-08-17 05:24:41

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mam pewien problem, a wlasciwie moj brat.
> mlody chlopak - 25 lat, 175cm wzrostu i okolo 130kg, w pasie chyba ze

Jest calkiem sympatyczny serwis internetowy
www.grubasy.pl lub www.odchudzanie.pl - to jest to samo, tylko druga nazwa
jest dla osob ktore szybko sie obrazaja :)))
Mysle ze to co on robi nie ma nic wspolnego z odzywianiem sie a
jest to tylko wlewaniem w siebie duzych ilosci slodyczy i zapychaniem sie
produktami macznymi. Pewnie chce byc bardzo amerykanski, czyli - hamburger i
cola :))
Wbrew pozorom nie tyje sie od tluszczu a wlasnie od pozornie
niewinnych weglowodanow ktorych najwiecej jest w produktach macznych i w
slodkich napojach. Zaproponuj mu spozywanie rzeczy ktore zawieraja duze
ilosci bialka. Wiem ze to trudnee = bo czlowiek ma juz swoje upodobaia
smakowe i moze nie wszystko bedzie mu smakowalo, ale jesli na przyklad
polubi cos z soi, to znajdz mu kilka fajnych przepisow. Duzo bialka jest w
rybach, drobiu itp.

Na stronie http://priv.ciechnet.pl/dso/sklep mam kilka produktow
ulatwiajacych spalanie tluszczu ale wiekszosc z nich jak l-karnityna lub
super fat burner wymaga aktywnosci fizycznej, nie wiem czy on na to sie
zgodzi. Ale sa dwa nowe preparaty - Fat Stopper i Fat Blocker - ktore
powstrzymuja tworzenie sie nowej tkanki tluszczowej.
Jeden z nich jest to chitosan - czyli substancja ktora w ukladzie pokarmowym
jak gąbka wchlania w siebie tluszcz i powstrzumuje wchlanianie go do
organizmu a podstawowym skaldnikiem drugiego jest Garcinia Cambogia -
roslinka ktora powstrzymuje przemiane weglowodanow w tluszcz. Mysle ze to
bedzie chyba lepsze gdyz on pewnie nie spozywa duzo tlustosci a mimo
wszytsko tyje. Nie ma zadnych skutkow ubocznych.

Mimo wszytsko uwazam ze najlepiej byloby zachecic go do ruchu, nawet
jesli mialby to byc spacer z siostra. Duzo informacji znajdziesz tez na
Sportowym forum dyskusyjnym na stronie www.kulturystyka.pl to strona nie
tylko dla kulturystow, duzo tam sie pisze o zrzucaniu wagi
Pozdrawiam
WT

6. Data: 2001-08-17 07:10:52

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> napisał w wiadomości

> ale jesli na przyklad
> polubi cos z soi, to znajdz mu kilka fajnych przepisow.

Mój brat próbował przejść na dietę w oparciu o soję. Jadł (też
próbowałem nawet dobre) gulsz sojowy, flaczki sojowe, pasztet sojowy a nawet
serek z soi i mleko. nawet mu to smakowało i rzeczywiście mógł nie jeść
produktów mięsnych ale nie mógł sobie poradzić z problemem silnej
fermentacji (mógłby zastąpić Louis de Founes'a w "kapuśniaku").
Podobno potrzebny jest jakiś enzym (y) normalnie nie wytwarzany w
organiżmie człowieka. Niby przy dłuższym spożywaniu organizm miał go
produkować ale w jego przypadku nic takiego nie nastąpiło. Jak sobie w takim
przypadku radzić ? Może jest cosik takiego w aptece do kupienia ? (osoby nie
tolerujące mleka podobno coś dla siebie mają)

Sark

7. Data: 2001-08-17 10:02:27

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakos sobie baby nie moge znalezc do tej pory a tu taki "feler" hehe. :)

Moze on znalazl bo jest ciekawszym czlowiekiem mimo braku "190 cm wzrostu i
waze tylko 82 kg w pasie 90cm i klacie 110". Bo w gruncie zeczy jakie to ma
znaczenie? Mozna przytyc, schudnac, w koncu sie zestarzec i co...wazne
bedzie to czy jest sie dobrym czlowiekiem a nie czy ma sie ladne czy mniej
ladne cialko. Na zycie wybiera sie tych do zycia a nie do ogladanie :)))
Pozdrawiam
Dagmara

8. Data: 2001-08-18 18:47:13

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ladne cialko. Na zycie wybiera sie tych do zycia a nie do ogladanie :)))

Poza tym kobiety wola skromnych facetow, a kolega MaNiacK skromnoscia nie
grzeszy przedstawiajac swoje "wymiary" na forum listy dyskusyjnej, ktorej
tematyka raczej nie przewiduje koniecznosci przedstawiania swoich walorow
fizycznych :-)))
Zgadzam sie w zupelnosci z Dagmara. Wazne jest, by byc Czlowiekiem (duze C -
zamierzone), a wyglad zewnetrzny nie wplywa na to...
Pozdrowienia.
Klaudia

9. Data: 2001-08-20 10:48:33

Od: "Michu #2" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MaNiacK <e...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lgr1j$sga$...@a...mega.net.pl...
> [...]
> jakos sobie baby nie moge znalezc do tej pory a tu taki "feler" hehe. :)

Z tego co piszesz to chyba Ty masz jakiś "feler" skoro jesteś sam.

Michal

ps. "baby" poszukaj sobie w nosie.

kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?
kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?
kiedy bede wiedziala, ze jestem w ciazy? Kiedy kupic test?
zwiazki ketonowe w moczu
~~~ Hot XXX Pics ~~~~ 942 [1/2]