Jakich kosmetyków należałoby unikać i nie używać w ciąży?

1. Data: 2003-11-28 15:47:49

Temat: Jakich kosmetyków należałoby unikać i nie używać w ciąży?
Od: "poe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chodzi mi bardziej o składniki kosmetyków, których raczej należałoby unikać
i nie używać w ciąży?
Jakie mogłaby być skutki?

1. Data: 2003-11-28 16:59:32

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Chodzi mi bardziej o składniki kosmetyków, których raczej należałoby
unikać
> i nie używać w ciąży?
> Jakie mogłaby być skutki?

Tak naprawde to nie ma takich ewidentnie szkodliwych.
Jesli ciąza jest zagrozona, nie wolno masowac brzucha i piersi, żeby nie
wywołac przedwczesnych skurczy. mnie np. odpadło wcieranie sobie kremów
przeciw rozstępom.
niektórzy przestrzegaja przed farbowaniem włosów, zeby nie wprowadzic do
krwiobiegu "chemii" z farb.
Twarz mozna sobie smarować czym sie chce:)
o.
O.

1. Data: 2003-11-28 20:23:39

Od: "Marchewka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poe"
> Chodzi mi bardziej o składniki kosmetyków, których raczej należałoby
unikać
> i nie używać w ciąży?

Retinol - czysta wit. A. Dlatego, że nadmiar tejże wit. jest w ciąży
szkodliwy.
Iwonka

1. Data: 2003-11-28 20:29:06

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Retinol - czysta wit. A. Dlatego, że nadmiar tejże wit. jest w ciąży
> szkodliwy.
> Iwonka

Ale tyle co w kremie....bez przesady.
O.

1. Data: 2003-11-30 10:09:57

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na wizażu jest sensowny artykuł na ten temat. poczytaj.

1. Data: 2003-11-30 15:02:16

Od: "Marchewka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka"
> Ale tyle co w kremie....bez przesady.

Nie wiem, czy z przesadą czy bez. Gdyby było wszystko OK z retinolem, to by
nikt pewnie nie pisał w różnych publikacjach o tym, że w ciąży należy go
unikać.
Iwonka

czy ktoś słyszał o kosmetykach Golden Rose?
ranking fryzjerow, salonow kosmetycznych, wizazystow
[3m] Gdzie kolczyki ze stali chirurgicznej?
co zrobic ???
plyn do mycia twarzy?