Jakich patelni uzywa Makłowicz ???

1. Data: 2007-01-16 07:47:46

Temat: Jakich patelni uzywa Makłowicz ???
Od: Andrzej Jaroszyk <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy orientujecie się jakich patelni używa Robert Makłowicz w swoich
ostatnich programach ?
Wyglądają na tytanowe z grubymi ściankami. Mają czarne rączki z
czerwonym przyciskiem pozwalającym je odłączyć.
Po przeciwnej stronie względem raczki jest "języczek" z napisem, którego
dotychczas nie udało mi się odczytać z całkowitą pewnością, ale mam
wrażenie, że jest to "GERMANY QUALITY".
Proszę znawców o wskazanie konkretnego producenta i modelu.

Andrzej

2. Data: 2007-01-16 07:55:28

Temat: Re: Jakich patelni uzywa Makłowicz ???
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Andrzej Jaroszyk wrote:

> [...]
> którego dotychczas nie udało mi się odczytać z całkowitą pewnością,
> ale mam wrażenie, że jest to "GERMANY QUALITY".

Myślę, że na 100% w napisach końcowych jest o tym informacja, to jest
forma reklamy.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2007-01-16 08:01:04

Od: Andrzej Jaroszyk <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Myślę, że na 100% w napisach końcowych jest o tym informacja, to jest
> forma reklamy.

Na 100% w napisach końcowych nie ma o tym informacji, a pytanie było o
patelnie a nie o napisy końcowe.

4. Data: 2007-01-16 09:10:52

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Jaroszyk napisał(a):
> Czy orientujecie się jakich patelni używa Robert Makłowicz w swoich
> ostatnich programach ?
Usiłuję odczytać, ale nie mogę :-(

5. Data: 2007-01-16 09:30:45

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Usi=B3uj=EA odczyta=E6, ale nie mog=EA :-(

Bożesz, ja tego cymbała nie oglądam... Gdybym miała być takim "miszczem
kólinarnym", to lepiej się powiesić...

I zaraz się zacznie.

Ania

6. Data: 2007-01-16 09:35:07

Od: Andrzej Jaroszyk <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Bożesz, ja tego cymbała nie oglądam... Gdybym miała być takim "miszczem
> kólinarnym", to lepiej się powiesić...
>
> I zaraz się zacznie.
>
> Ania

Moje pytanie bylo o patelnie uzywane przez Maklowicza.

Bynajmniej nie chodzilo mi o komentarze na temat jego osoby !!!

PROSZE NIE SPROWADZAC DYSKUSJI NA "BOCZNE TORY" !!!!!

7. Data: 2007-01-16 10:00:56

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> Bożesz, ja tego cymbała nie oglądam... Gdybym miała być takim "miszczem
> kólinarnym", to lepiej się powiesić...
>
> I zaraz się zacznie.

Ja oglądam, ale tylko ze względu na ładne miejsca, które czasami
pokazuje przy okazji w tle, a których sama raczej nie odwiedzę...
Fakt, Makłowicz trochę zasłania widok, ale staram się go sobie
"wycinać z kadru" ;-)

8. Data: 2007-01-16 10:27:45

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bożesz, ja tego cymbała nie oglądam... Gdybym miała być takim "miszczem
> kólinarnym", to lepiej się powiesić...
>
> I zaraz się zacznie.
>
> Ania

nic sie nie zacznie :-) Przemilcze to tym razem, jedynie stwierdzajac:
nie oceniaj jesli nie znasz...osobiscie...
a ten "cymbal" jest bardzo symmpatycznym, milym i inteligentnym facetem. I
gotuje na prawde dobrze

9. Data: 2007-01-16 10:30:41

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie oceniaj jesli nie znasz...osobiscie...
> a ten "cymbal" jest bardzo symmpatycznym, milym i inteligentnym facetem. I

Można jej było odpisać jednym słowem, to by się dopiero zaczęło :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

10. Data: 2007-01-16 10:55:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> nie oceniaj jesli nie znasz...osobiscie...
> a ten "cymbal" jest bardzo symmpatycznym, milym i inteligentnym facetem. I

He..he, a i paluchy wpycha w jedzenie rzadziej niż dawniej...

Re: KOBIETY !!!
KUCHNIA AUSTRALIJSKA
[Tak jakby OT] Zgrzewarki do pakowania zywnosci w folie
Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik; Remake i małe uzupełnienie.
Ja chcę o kuchni!