Jakich patelni uzywa Makłowicz ???

31. Data: 2007-01-17 19:29:07

Temat: Re: Jakich patelni uzywa Makłowicz ???
Od: gakko <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i pomyslec ze wszystko zaczelo sie od niewinnej patelni... nie mialem
przyjemnosci ogladac odcinkow z tytulowa patelnia ale z opisu wydaje mi
sie ze moze to byc jakis Tefal bo one maja odlaczana raczke...

32. Data: 2007-01-17 20:20:33

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Jaroszyk napisał(a):
> Czy orientujecie się jakich patelni używa Robert Makłowicz w swoich
> ostatnich programach ?
> Wyglądają na tytanowe z grubymi ściankami. Mają czarne rączki z
> czerwonym przyciskiem pozwalającym je odłączyć.
> Po przeciwnej stronie względem raczki jest "języczek" z napisem, którego
> dotychczas nie udało mi się odczytać z całkowitą pewnością, ale mam
> wrażenie, że jest to "GERMANY QUALITY".
> Proszę znawców o wskazanie konkretnego producenta i modelu.

Jeszcze nie znalazłeś?
http://www.kitchencomplements.ie/kc/Main/Category.as
p?iCategoryID=15
pozdr. Jerzy

33. Data: 2007-01-18 07:16:15

Od: Andrzej Jaroszyk <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):
> Jeszcze nie znalazłeś?
> http://www.kitchencomplements.ie/kc/Main/Category.as
p?iCategoryID=15
> pozdr. Jerzy

BINGO!
Trafiony zatopiony!

Bardzo dziękuję za precyzyjną ( i rzeczową ) odpowiedź.

Gdyby ktoś wiedział czy można patelnie firmy WOLL kupić w Polsce to
byłbym wdzięczny za wskazanie możliwości zakupu.

34. Data: 2007-01-18 08:18:26

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...

M.Z. napisał(a):
> [...]
> Jest to bardzo mądry i wykształcony człowiek. Można mieć dwie lewe ręce,
> ale można też tymi dwiema lewymi, świetnie gotować. jak do tej pory,
> korzystając
> z przepisów pana Makłowicza, nigdy nie narzekałam ani ja, ani ci, którzy
to,
> co ugotowałam, jedli.
> Zajmijmy się więc kuchnią i nie obrażajmy Bogu ducha winnych ludzi.
> Pozdrawiam
> Mira Z.
> Ps. A jak ktoś uważnie ogląda ten program to i przy okazji histroii trochę

Jak ogladzasz jego programy to owszem program jest jego ale przepisy to
raczej nie, tylko z regionów świata gdzie mu fundują wyjazdy za
TWOJE pieniądze.
-----
Ale zgadujesz, czy jesteś pewien za czyje pieniądze sa te wyjazdy?
Ale nawet: jak widać wielu osobom to nie przeszkadza. A buractwem jest
wytykanie tego, tak samo można napisać o robieniu telenoweli.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

35. Data: 2007-01-18 10:25:36

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> To nie Makłowicz, to dowolny chop w kuchni - królewstwie władczyni
> więcej niż absolutnej - uważają chopa za brudasa...
> Niektóre, nawet w sprawach łóżkowych mówią o brudnym paluchu...

ku*, moglbys sie czasami przymknąć z tymi uogólnieniami? A u was biją
Murzynów!

h.

36. Data: 2007-01-18 10:43:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> ku*, moglbys sie czasami przymknąć z tymi uogólnieniami? A u was biją
> Murzynów!

Jestem prowokatorem.

37. Data: 2007-01-18 14:49:13

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):

Nie powiesz mi że sobie je sam funduje, a jest to telewizja publiczna
i poczytaj sobie odpowiednią ustawę z jakich środków się
utrzymuje, chyba że należysz do tych osób łamiących prawa IV RP i
nie placisz abonamentu.
Czyżbyś był zwolennikeim telenowel, to gratuluje !!!!!!
Do buractwa się nie odniosę to nie mój poziom

Janusz

38. Data: 2007-01-18 15:07:06

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...

flower napisał(a):

Nie powiesz mi że sobie je sam funduje, a jest to telewizja publiczna
i poczytaj sobie odpowiednią ustawę z jakich środków się
utrzymuje (...)
------------
http://www.atest.com.pl/article.php?id=aa0208_3
"Nie jadę tam, gdzie bym chciał jechać. Budżet programu jest żenująco niski
i jeśli jedziemy za granicę, to tylko dzięki temu, że ktoś chce, byśmy tam
przyjechali. Potencjalni chętni, np. przedstawiciele pensjonatów, oglądają
ten program. Jeżeli dostaniemy zaproszenie, jedziemy, robimy rozpoznanie,
ustalamy, gdzie zdjęcia będą kręcone i jakie potrawy pokażemy."
W swojej książce o kuchni węgierskiej też pisał, że sporą część kosztów
ponoszą miejscowi.
Tymczasem ty masz jakieś inne informacje..? To podaj.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

39. Data: 2007-01-18 15:52:38

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):

Czas antenowy jest kochany za twoją kasę. Spora to jaka? Cena
realizacji jest najmniejszą wartością tego typu programów, emisja i
opłacenie pracowników to są koszta, a to jest z kasy TVP.
Realozatorem programu jest firma byłem Miss Poloni od której
telewizja to kupuje i to są te koszta które my ponosimy. Są wyższe
niż odcinek telenoweli.
Chodziło tylko o patelnię.

Janusz

40. Data: 2007-01-18 16:03:23

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol wrote:

> [...]
> i poczytaj sobie odpowiednią ustawę z jakich środków się
> utrzymuje, chyba że należysz do tych osób łamiących prawa IV RP i

Programy Makłowicza robi prywatna firma producencka. A że sprzedają je
publicznej telewizji? Cóż sprzedają temu, kto chce kupić. Jakby nie
mieli umowy z TVP, a Polsat lub TVN chciał to kupić to zapewne też by
sprzedali.

Pozdrawiam
Bea

Re: KOBIETY !!!
KUCHNIA AUSTRALIJSKA
[Tak jakby OT] Zgrzewarki do pakowania zywnosci w folie
Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik; Remake i małe uzupełnienie.
Ja chcę o kuchni!