Jakie autorytety będzie miała młodzież?

1. Data: 2017-12-19 18:00:57

Temat: Jakie autorytety będzie miała młodzież?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/kvMUG7nijIM

Odpowiedź 1:29

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/prokuratur
a-skierowala-do-marszalka-senatu-wniosek-o-uchylenie
-immunitetu,799864.html

Z dedykacją dla ikselki.
Zaoszczędziłem ci trochę twojego cennego czasu. Nie musisz już sama
szukać :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-12-19 19:13:31

Temat: Re: =3f
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> Odpowiedź 1:29
>
> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/prokuratur
a-skierowala-do-marszalka-senatu-wniosek-o-uchylenie

Spoko. Podobno dzieci nie odpowiadają za czyny rodziców. Wnuki co miały
dziadków w Wehrmachtcie, też nie - ba, zostają premierami i szyszkami w UE.

No to pewnie działa to i w drugą stronę.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

3. Data: 2017-12-19 19:34:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-19 o 19:13, XL pisze:

a-skierowala-do-marszalka-senatu-wniosek-o-uchylenie
-immunitetu,799864.html

> Spoko. Podobno dzieci nie odpowiadają za czyny rodziców.

Marnujesz swój cenny czas, a możesz go spożytkować na naukę czytania ze
zrozumieniem.

I jak jakiś pospolity troll zmieniłaś temat...
No tak, tylko trolle niepospolite zmieniają temat.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-12-19 23:50:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> zrozumieniem.
>
> I jak jakiś pospolity troll zmieniłaś temat...
> No tak, tylko trolle niepospolite zmieniają temat.

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/syn-senato
ra-pis-zatrzymany-przez-cba/x42rs1q

Czytaj ze zrozumieniem. Trollu.

5. Data: 2017-12-20 08:00:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-19 o 23:50, XL pisze:

a-skierowala-do-marszalka-senatu-wniosek-o-uchylenie
-immunitetu,799864.html

> https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/syn-senato
ra-pis-zatrzymany-przez-cba/x42rs1q

> Czytaj ze zrozumieniem. Trollu.

Za tatusia go zatrzymali, tak?
Dobrze się czujesz?
Ale poniekąd masz rację... gdyby tatuś nie fikał, to synek mógłby dalej
lody kręcić. Z tatusiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-12-20 09:58:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

a-skierowala-do-marszalka-senatu-wniosek-o-uchylenie
-immunitetu,799864.html

ra-pis-zatrzymany-przez-cba/x42rs1q

> Za tatusia go zatrzymali, tak?
> Dobrze się czujesz?

Tatusia Z POWODU synka.
Pisałam o ,,działaniu w drugą stronę".
Czytaj ze zrozumieniem.

PRAWO w Polsce TERAZ dotyczy także wysoko postawionych - jest jednakowe dla
wszystkich. Wreszcie.

7. Data: 2017-12-20 11:31:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-20 o 09:58, XL pisze:

> PRAWO w Polsce TERAZ dotyczy także wysoko postawionych - jest jednakowe dla
> wszystkich. Wreszcie.

I dlaczego znowu kłamiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-12-20 15:51:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I dlaczego znowu kłamiesz?

Kłamiesz.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Kłamiesz.

> Piotr

Kłamiesz.

9. Data: 2017-12-22 09:27:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I dlaczego znowu kłamiesz?

Kłamiesz.

https://www.tvp.info/35302850/sledczy-powinni-elimin
owac-z-zycia-publicznego-lapowkarzy-niezaleznie-czy-
sa-z-pisu-czy-po

10. Data: 2017-12-22 10:19:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-22 o 09:27, XL pisze:

> Kłamiesz.

Kłamiesz.
http://www.newsweek.pl/polska/polityka/stodola-minis
tra-jana-szyszko-zdjecia-wnetrza-stodoly,artykuly,41
2919,1.html

" CBA przez dziesięć miesięcy prowadziła śledztwo dotyczące stodoły
ministra. W marcu 2017 r. okazało się, że ten mozół poszedł na marne:
postępowania w sprawie Szyszki nie zostało wszczęte. Powód? Wpisanie
wartości stodoły w sposób intuicyjny nie może być poczytane jako istotna
nieprawidłowość. Co to właściwie znaczy? Nie wiadomo. ,,Pamiętam, jak CBA
ścigało posła PO za Landrovera, na którego formalnie nie było go stać. I
po co ten mozół? Wystarczyłoby żeby poseł wpisał wartość auta ,,w sposób
intuicyjny"

> https://www.tvp.info/35302850/sledczy-powinni-elimin
owac-z-zycia-publicznego-lapowkarzy-niezaleznie-czy-
sa-z-pisu-czy-po

Słowo klucz: powinni.

I dasz radę ogarnąć, że prawo to nie tylko łapówki?
To również np. Konstytucja, albo:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/awantura-w
-sejmie-jak-doszlo-do-wypowiedzi-kaczynskiego-o-zdra
dzieckich-mordach,758159.html

"Przepraszam bardzo panie marszałku, ale ja bez żadnego trybu."

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Co czytacie
Cenzura przez durniów dźwignią popularności Prawdy :-)
Polska lekcja.
Kobieta, mężczyzna i dziecko.
Kobieta, mężczyzna i dziecko