Jakie ćwiczenia gimnastyczne możecie polecić?

1. Data: 2005-09-23 19:40:17

Temat: Jakie ćwiczenia gimnastyczne możecie polecić?
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś opisu zestawi ćwiczeń dla osób pracujących w pozycji
siedzącej (przy komputerze lub za kierownicą). Czy możecie podsunąć mi coś
na ten temat? Może znacie jakąś ciekawą stronkę?

2. Data: 2005-09-23 19:48:40

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kulturystyka.pl/atlas/ + forum na tej stronie

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-09-23 19:54:30

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.kulturystyka.pl/atlas/ + forum na tej stronie

Dzięki ale dla laika trochę to nieprzejrzyste ;)
Chciałbym poczytać coś na temat tego które ćwiczenia powinny wykonywać osoby
pracujące w pozycji siedzącej - a tu widzę zestawienie różnych ćwiczeń na
różne partie ciała.

4. Data: 2005-09-23 21:05:17

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):
> Chciałbym poczytać coś na temat tego które ćwiczenia powinny wykonywać
> osoby pracujące w pozycji siedzącej - a tu widzę zestawienie różnych
> ćwiczeń na różne partie ciała.

Zadaj pytanie na tamtejszym forum, odpowiedza Ci osoby, ktore sie na tym
znaja.

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2005-09-27 13:38:54

Od: budzik <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Sep 2005 21:40:17 +0200, na pl.sci.medycyna, Przemolo napisał(a):

> Szukam jakiegoś opisu zestawi ćwiczeń dla osób pracujących w pozycji
> siedzącej (przy komputerze lub za kierownicą). Czy możecie podsunąć mi coś
> na ten temat? Może znacie jakąś ciekawą stronkę?

Polecam chi kung kręgosłupa:
http://www.ymaawarszawa.4me.pl/index.php?site=semina
rium_07
ćwiczę od ponad roku i mogę zapawnić że działa (w moim przypadku)
pozdrawiam
An
ps
nie mam wykształcenia ani wiedzy medycznej

Permanentne łzawienie
prywatna klinika okulistyczna we Wrocławiu
Dieta żołądkowa
Prosba o sprawdzenie zadania -PILNE
popekane naczynka krwionosne w oku