Permanentne łzawienie

1. Data: 2005-09-23 19:00:10

Temat: Permanentne łzawienie
Od: "nextor" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję w terenie dozorując w charakterze geologa dozoranta. Jeden z moich
pracowników ciągle lecą łzy z oczu. Codziennie. Nie chce iść do okulisty.
O co tu chodzi. Jakie są potencjalne przyczyny tego łzawienia?

2. Data: 2005-09-23 19:00:12

Temat: Re: Permanentne łzawienie
Od: "Wojtek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nextor" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Pracuję w terenie dozorując w charakterze geologa dozoranta. Jeden z moich
> pracowników ciągle lecą łzy z oczu. Codziennie. Nie chce iść do okulisty.
> O co tu chodzi. Jakie są potencjalne przyczyny tego łzawienia?

Jestem przekonany, że problem może stanowić wynagrodzenie. Mnie też się chce
płakać ;(

--
Wojtek

3. Data: 2005-09-23 19:10:34

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nextor napisał(a):
> Pracuję w terenie dozorując w charakterze geologa dozoranta. Jeden z moich
> pracowników ciągle lecą łzy z oczu. Codziennie. Nie chce iść do okulisty.
> O co tu chodzi. Jakie są potencjalne przyczyny tego łzawienia?

np alergia...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

prywatna klinika okulistyczna we Wrocławiu
Dieta żołądkowa
Prosba o sprawdzenie zadania -PILNE
popekane naczynka krwionosne w oku
Proszę o pomoc w wyjaśnieniu wyniku