Jakie czasopisma czytacie?

1. Data: 2003-03-30 19:16:40

Temat: Jakie czasopisma czytacie?
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie co czytacie, tz. jakie czasopisma przeznaczone dla kobiet
najchetniej kupujecie.
Ja czytam "Samo Zdrowie". Wcześniej kupowałam takze "Jestem" i "Zdrowie" ale
od kiedy zmieniły swoja oprawę wydały mi się mało przyjazne a i zawartość
nie co zubożała.

1. Data: 2003-03-30 19:41:01

Temat: Re: Jakie czasopisma czytacie?
Od: "El@" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> od kiedy zmieniły swoja oprawę wydały mi się mało przyjazne a i zawartość

Mnie ostatnio czasopisma zmusily do zastanowienia sie nad soba.. .;) Bo
czytam juz od dluzszego czasu TWOJ STYL, ale ostatnio caraz mniej
interesujacych mnie rzeczy tam znajduje, bardzo szybko odkladam go na polke
"przeczytane"; i tak sie zastanawiam czy sa jakies zmiany w TS czy we mnie?
;)

pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-03-30 20:01:08

Od: "Marta " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również czytam "Samo zdrowie", moim zdaniem to dobra gazetka.
Chwalę sobie "Nouvelles Esthetiques", "Beauty Forum", "Kosmetyka i
kosmetologia".
Trz ostatnie gazetki poznalam przez moja szkołę a raczej studia.
Oprócz tego czytam wiele innych rzeczy.

1. Data: 2003-03-30 20:49:07

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"przeczytane"; i tak sie zastanawiam czy sa jakies zmiany w TS czy we mnie?

W TS :-/
Od czasu zmiany redaktor naczelnej stopniowo obniżają loty. Niestety.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-30 22:57:52

Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najchetniej kupujecie.
> Ja czytam "Samo Zdrowie". Wcześniej kupowałam takze "Jestem" i "Zdrowie"

Polityke, Przekroj :) Za "typowo damskimi" nie przepadam :)

1. Data: 2003-03-31 10:06:09

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> od kiedy zmieniły swoja oprawę wydały mi się mało przyjazne a i zawartość

Jakos mi zasmakowalo Zwierciadlo i Look. Poziomem to Look nie rzuca na
kolana, ale raz na dwa miesiace moze byc :) Przepisy fajne maja i jest sporo
konkretow. Natomiast namietnie i bez opamietania czytam Wprost, Polityke, a
jak mi nie szkoda akurat pieniedzy, to Swiat Nauuki albo Wiedze i Zycie (ale
to drogie, drogie) :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-31 10:50:24

Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jak mi nie szkoda akurat pieniedzy, to Swiat Nauuki albo Wiedze i Zycie (ale

A ja jak sobie poczytam zwiastuny, albo skróty w internecie to mi się nie chce

upować "na żywo", tym bardziej, że kobiece typowo nie mają za dużo ciekawych

dla mnie artykułów. Może czytałabym Politykę ale... mój mąż ma pracę z tym
związaną i polityki mam dość :( Może spróbuję z naukowymi czasopismami, bo
inaczej co czytać oprócz książek jak już położę dziecko wieczorem spać?

A tak na marginesie, możecie polecić jakieś książki?

renpas
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-31 11:04:10

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

renpas wrote:
> A tak na marginesie, możecie polecić jakieś książki?
>
> renpas

'Kobiece' czy w ogole? ;-)

Polecic moge cala mase, tylko napisz co cie interesuje :-)

Sprobuj tez:
pl.rec.ksiazki

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-03-31 11:20:20

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renpas" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> A tak na marginesie, możecie polecić jakieś książki?

Ale tylko na marginiesie bo mocno OT.
"Pachnidlo" Patricka Suskinda.
Moja ksiazka wszechczasow

A napisalam. bo tytul niejako zwiazany z uroda:) Ksiazka juz mniej...

Kaska

1. Data: 2003-03-31 12:01:35

Od: "Joanna Lamberska" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> od kiedy zmieniły swoja oprawę wydały mi się mało przyjazne a i zawartość

"Polityka", "Przekrój", "Press", czasem "Wprost", raz na pół roku "Twój
Styl", raz na dwa miesiące "Samo zdrowie"
jesli chodzi o prasę kobiecą to niestety na naszym rynku nie ma niczego na
czym warto byłoby się skupić:-(
A.

naczynka
Perfumy z strefie bezcłowej??
uwaga na anek, to spamerka z forum wyborczej
grażynko, gdzie ten bigos, głodny jezdem!
jestem grazynko!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!gdzie kacza noga???