Jakie drzewo przed dom?

50. Data: 2004-02-01 22:39:00

Temat: Re: Jakie drzewo przed dom?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "calvi" <c...@b...pl>

> Tu az sie prosi pewna scena z "Amarcorda", gdy facet siedzi
> na drzewie i drze sie "Ja chce kobiety!!!"
>
> Pozdrawiam calvi
:)
tego nie widzialem i zapytam klasycznym pytaniem jesli chodzi o filmy
"momenty byly ?"
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

52. Data: 2004-02-01 22:51:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

53. Data: 2004-02-01 23:37:19

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Myślisz, ze moje dziecię łazi po drzewach lepiej ode mnie?
> To się mylisz.

Bo on jest już tym następnym ogniwem w łańcuchu.
Dalej ma.

Pozdrawiam
Teresa

54. Data: 2004-02-02 00:09:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz co? Nie poddawaj sie tak łatwo.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, zasmucony - Jerzy

Naprawdę, już mi się nie chce.

Pozdrawia boletus

55. Data: 2004-02-02 00:22:59

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Kidzio

(...)
> dokładnie Pinus poderosa, sadzona była bodajże w 1977 r.
> i nie była to siewka tylko już drzewko czyli koło 4-5 lat miała
> czyli wychodzi koło 32 lat
> pozdrawiam
> Kidzio

Nie podważam autentyczności Twojej sosny, ale przy niedokładnym zbadaniu,
trafiając na pęczek z dwoma iglami można pomylić ją z P.nigra, wcale nie
odosobnione przypadki.
( patrz sosny w Pożogu )
Długość igieł prawie identyczna, szyszki podobnej wielkości mimo że
odrębne.
Pierwsze nasiona do Europy trafiły w 1826 roku.
Dwadzieścia lat temu w Polsce prawie nie dostepna dla kolekcjonerów.
W.g prof. Włodzimierza Senety w Polsce prawie nie spotykana, notowane u nas
drzewa należą prawdopodobnie do var. scopulorum.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

56. Data: 2004-02-02 00:33:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie Jerzy jest wyraznie na prowadzeniu z 22 postami dzisiaj.
> Poniewaz mamy rok przestepny, luty ma 29 dni; 22x29=638.
> Trudna to przebic.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Czy ja wiem. Tuż za jego plecami
czai się sam el komendante.

Z całą grupą pożegnam się innym razem.

Pozdrawia nocą boletus

57. Data: 2004-02-02 08:34:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A duże kamienie, oplecione np. grubym miedzianym drutem, który będzie
> patynował na deszczu?
> Trochę absurdalne jak na ozdobę ogrodową, ale czy to musi być wszystko
> takie
> śmiertelnie poważne?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

No właśnie, tym bardziej, że drzewo
ma służyć do skakania:-(((

Pozdrawia boletus

58. Data: 2004-02-02 09:20:40

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Naprawdę, już mi się nie chce.

Ja wiedziałem, że tak będzie, a nie mówiłem?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
PS

59. Data: 2004-02-02 10:16:23

Temat: Odp: Jakie drzewo przed dom?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bvl23a$h60$...@a...news.tpi.pl...

> No właśnie, tym bardziej, że drzewo
> ma służyć do skakania:-(((

Marek pisał o synu , a nie kozach. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

60. Data: 2004-02-02 10:36:24

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Marek
Strzelecki<m...@a...w.pl>
napisał(a) w swojej wiadomości
,na co zmuszony jestem odpowiedzieć :
> (kopia postu z pl.rec.dom, nie miałem pojęcia, że jest lista o ogrodach)

nie miałem pojęcia że jest lista "dom" ;-)

> Dom prawie skończony, syn niebawem zacznie chodzić, pora na drzewo.
>
> Ze względu na niewielką powierzchnię działki korzenie nie mogą być zbyt
> rozległe, bo mi rozsadzi fundamenty (max odległość od domu to pewnie
> będzie jakieś 3 metry). Fajnie by było,żeby szybko rosło w górę, ale
> raczej nie topola - chodzi mi o bardziej "rozłożyste" (przecież chłopak
> się musi nauczyć chodzić po gałęziach) niż strzeliste.
> Liściaste i żeby ładnie wyglądało jesienią.

ja bym Ci radził się zastanowić - trzeba wziąć pod uwagę stronę świata ,
jaki pokój ma być od strony działki etc. , bo posadzić drzewo jest prosto
ale jak Ci zasłoni całkowicie światło za kilkanaście lat to będziesz sobie
pluł w brodę i drzewo ;-)
nie trzeba kupowac browaru aby napić się piwa - może wywieź syna do lasu ?

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl
Milanówek ( http://www.too-old.prv.pl ) , a obok stolica Państwa Urzędników

pies