Jakie fronty mebli kuchennych są trwalsze?

1. Data: 2011-05-15 08:00:46

Temat: Jakie fronty mebli kuchennych są trwalsze?
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Szykuję się do kupna mebli do kuchni - zwykle firmy, które robią zabudowy
używają takich materiałów do frontów: płyta melaminowana, fornir, MDF
foliowany i lakierowany

Które z nich będą najtrwalsze? Obecnie mam meble, które mają ok. 10 lat (jak
nie więcej) i są chyba z jakiegoś laminatu naklejonego na płytę wiórową -
laminat wygląda bez zarzutu, a znajomi mają kuchnię zrobioną na wymiar 4
lata temu (chyba oklejany MDF) i folia już odchodzi.
Oczywiście myślę o w miarę ekonomicznej wersji mebli - nie stać mnie na
drewno :)

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"