Jakie jest skłąd i działanie tego leku?

1. Data: 2006-10-26 20:54:12

Temat: Jakie jest skłąd i działanie tego leku?
Od: " !mimetka!" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, znajomy polecił mi na poranne problemy z kacem (tym brzusznym) wziąć
sobie ranigast. Rzeczywiscie w miarę szybko zadziałał i miętolenie w żołądku
ustało. Jak to działa jestem bardzo ciekaw, i co powoduje że te kwasy nei
wiem obniżają się lub podwyższają? Ciekawość mnie zmaga:)

2. Data: 2006-10-27 15:46:09

Temat: Re: Jakie jest skłąd i działanie tego leku?
Od: " Rochelle" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

!mimetka! <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ustało. Jak to działa jestem bardzo ciekaw, i co powoduje że te kwasy nei
> wiem obniżają się lub podwyższają? Ciekawość mnie zmaga:)

Akurat musialam to umiec na dzisiejsza farmakologie :>
Ranigast czyli ranitydyna to antagonista receptorow histaminowych H2, ktore
znajduja sie w zoladku. Nie wiem jak bardzo jestes ciekawy, ale chodzi o to,
ze zablokowana jest cyklaza adenylanowa, nie powstaje cykliczny AMP i
zmniejsza sie wydzielanie kwasu solnego przez komorki okladzinowe. Lek jest
bezpieczny, dziala super, jesli wziety na noc (ale oczywiscie lepiej nie
mieszac z alkoholem :P).
Pozdrawiam.

3. Data: 2006-10-27 20:03:42

Od: " !mimetka!" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rochelle <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> bezpieczny, dziala super, jesli wziety na noc (ale oczywiscie lepiej nie

o rany - niezły wywód :)

czyli jednym słowem najlepiej w ogóle na noc to wziąć jeszcze przed kacem? Czy
w ogóle jak 2KC przed całym piciem?

4. Data: 2006-10-29 12:03:07

Od: Fidel <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, jak najlepiej go wziac. Przed spaniem po piciu, czy moze
lepiej rano jak zaczyna mulic? A moze przed impreza?
I jaka dawka jest najskuteczniejsza i zarazem bezpieczna (mimo alkoholu) :-)

5. Data: 2006-10-29 20:05:02

Od: " Olaf" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fidel <f...@b...pl> napisał(a):

> No wlasnie, jak najlepiej go wziac. Przed spaniem po piciu, czy moze
> lepiej rano jak zaczyna mulic? A moze przed impreza?
> I jaka dawka jest najskuteczniejsza i zarazem bezpieczna (mimo alkoholu) :-)

Nie jestem lekarzem więc sie nie wypowiem co jest bezpieczne i dobre z
medycznego punku widzenia... ale wiem jak to sie u studentów robi:
1. pierwszy ranigast (opcjonalnie do tego jakieś 2KC) na jakieś 2-3 godzinki
przed imprezą
2. pijemy
3. śpimy
4. drugi Ranigast popity napojem energetycznym z rozpuszczonym w środku
alkaprimem czy alkaseltzerem

Ranigast może być w opcji zwykłej lub max i na ulotce jest że raczej nie
należy przekroczyć dawki jednego ranigastu max na 24 h... no ale jak to po
spaniu to pewnie wychodzi jeden na 9-12 godzin więc może lepiej ten zwykły? Ja
biorę Max ale to ja :)

6. Data: 2006-11-03 14:11:08

Od: "Katarzyna Gosławska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nic sie nie stanie kiedy wypije (moze nie mało) i wezme ranigast? Leków
razcej przy alkoholu sienie bierze,ale jezeli piszecie tu o potwierdzonych
netodach to i ja spróbuje

7. Data: 2006-11-07 14:22:57

Od: "Ala" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam , c wiem zreszta na swoim przykładzie,ze najlepiej jest duzo jesc
lekkostrawnych posiłków w ciągu dnia.Nie takich po których zjedzeniu czujesz
posmak w ustach jeszcze przez pół dnia.Lekko i pożywnie a w razie nagłej
wpadki -ranigast max, jest mocniejszy od zwykłego

8. Data: 2006-11-07 14:27:54

Od: "Kasia Marudka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co wiecie na temat tego , czy Ranigast pomoże na nieprzyjemny zapch w
ustach ?pomoze troszke go usunąc?

9. Data: 2006-11-07 17:55:33

Od: Fidel <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy co jest przyczyna tego zapachu. Jezeli masz problemy z
zoladkiem i jest on przyczyna przykrego zapachu z ust, to powinno pomoc.
Przykry zapach z ust moze tez byc spowodowany zaniedbaniami w leczeniu
zebow, wiec jezeli masz chore zeby, to ranigast nic tu nie pomoze -
wtedy pomoc moze stomatolog :-)

Kasia Marudka napisał(a):
> A co wiecie na temat tego , czy Ranigast pomoże na nieprzyjemny zapch w
> ustach ?pomoze troszke go usunąc?

oprogramowanie
antybiotyk a chemioterapeutyk
Ceny pierwiastków