oprogramowanie

1. Data: 2006-10-22 18:06:09

Temat: oprogramowanie
Od: "Jakub 'teodor' Krajniak" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mozliwe iz prawidlowa grupa. Mam dosc ogólne pytanie, takie
akurat do szkicu projektu
co powinno zawierac oprogramowanie do obslugi apteki? czy za
minimalny zestaw mozna uznac:
- sprzedaz leków, rejestracja takowych transakcji
- obsluga magazynu leków ?
czy sa jakies standardy co do kategoryzacji leków i czy takie
informacje sa potem wykorzysytwane
przez NFZ, ZUS?
jak wyglada sprawa rozliczania sie ze sprzedazy leków refundowanych
i inne specjalne przypadki?
Przyznam, ze temat jest dla mnie bardziej mglisty niz obsluga
sklepu/hurtowni, a jakiekolwiek informacje
sa jak najbardziej niezbedne do stworzenia szkicu projektu.

Dziekuje za wszelkie informacje
Pozdrawiam
Jakub

2. Data: 2006-10-23 07:23:45

Temat: Re: oprogramowanie
Od: "aLA" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sciagnij sobie demo programu do obslugi apteki Kamsoft Apteka-2007 i
bedziesz wiedzial co zawiera taki program
http://www.kamsoft.pl

Uzytkownik "Jakub 'teodor' Krajniak" <j...@g...com> napisal w
wiadomosci news:1161540369.917717.143390@k70g2000cwa.googlegrou
ps.com...

3. Data: 2006-10-31 07:08:10

Od: "Jakub 'teodor' Krajniak" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 23, 8:23 am, "aLA" <q...@w...pl> wrote:
> Sciagnij sobie demo programu do obslugi apteki Kamsoft Apteka-2007 i
> bedziesz wiedzial co zawiera taki programhttp://www.kamsoft.pl
wlasnie tylko ze nie ma zadnego dema albo /me zle szuka...

/J

4. Data: 2006-10-31 19:32:57

Od: "BoldTM" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub 'teodor' Krajniak napisa3(a):

> wlasnie tylko ze nie ma zadnego dema albo /me zle szuka...

Trzeba kilknąć w takie małe kwadraciki po prawej od nazwy, ale podam Ci
bezpośredni link ftp://ftp.kamsoft.pl/pub/ folder KS-APW07.

Pozdrawiam.

antybiotyk a chemioterapeutyk
Ceny pierwiastków
struktura rynku aptekarskiego