Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?

1. Data: 2011-05-12 17:02:24

Temat: Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcę posadzić kilka krzewów winorośli ciemnej i jasnej (głównie na wino).
Jakie odmiany radzicie wybrać na nasz klimat (konkretnie okolice Jaworzna).
Jacek

2. Data: 2011-05-12 18:05:14

Temat: Re: Jakie odmiany winorośli u nas sadzić?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> Chcę posadzić kilka krzewów winorośli ciemnej i jasnej (głównie na wino).
> Jakie odmiany radzicie wybrać na nasz klimat (konkretnie okolice
> Jaworzna).
> Jacek

Tutaj odpowiedzą amatorzy i miłośnicy
Tam odpowiedzą zaawansowani:
http://www.winogrona.org/index.php?title=Strona_g%C5
%82%C3%B3wna
A tam odpowiedzą fachowcy:
http://www.winnica.golesz.pl/

Pozdrawiam zasadniczo
skryba

3. Data: 2011-05-13 08:43:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 May 2011 19:02:24 +0200, Jacek napisał(a):

> Chcę posadzić kilka krzewów winorośli ciemnej i jasnej (głównie na wino).
> Jakie odmiany radzicie wybrać na nasz klimat

Stare.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

4. Data: 2011-05-13 17:45:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Glubok na wino.Sok tak czerwony,ze wszystkie smieci z żył wypłucze,
ania zawału,ani miażdżycy,po nim.Nawet pamięć nie zawiedzie i nie zapomnisz
napić się wina o godz.20 i 10 minut
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2011-06-08 07:04:28

Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Glubok na wino.Sok tak czerwony,ze wszystkie smieci z żył wypłucze,
> ania zawału,ani miażdżycy,po nim.Nawet pamięć nie zawiedzie i nie
> [...]
Trzeci rok próbuję na działce posadzić winorośl :-(
Za każdym razem wymarza...
W zeszłym roku posadziłem Izę,Ontario i Red Swenson i co? Pięknie
przetrzymały zimę odbiły na wiosnę i przyszedł Maj !
Red Swenson troszeczkę się podniósł.
Winorośl sadzę w różnych miejscach na działce bo chcę wyczuć gdzie możnaby
ją prowadzić w większej ilości.
Gdybym miał bliżej na działkę i je okrył...
Za Twoją radą zakupiłem Gołuboka 3 szt. Posadzę i teraz będę pamiętał o
zimnej Zośce! ;-)

Pozdrawiam z nadzieją na pełne bukłaczki wińska!

Jacek

6. Data: 2011-06-08 08:10:21

Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za Twoją radą zakupiłem Gołuboka 3 szt. Posadzę i teraz będę pamiętał o
> zimnej Zośce! ;-)

Właśnie kurier dostarczył piękne, choć zmaltretowane sadzonki!
Ooo! Widać,że cosik z winka będzie!

Pozdrawiam radośnie!
Sobota będzie moja!

Jacek

Orzech włoski - sczerniałe liście
Poszukuje tulipanowcow
kosiarka - traktorek instrukcja
prunus cerasifera divaricata, jak sadzić?
Boczniaki na żywym drzewie