Jakim prawem admin usuwa moje posty?!!

1. Data: 2000-11-24 22:16:26

Temat: Jakim prawem admin usuwa moje posty?!!
Od: "Pawel Brzezinski" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

19.11 wysłałem zapytanie na temat pewnego leku (Tigason i Neotigason), który
jest dla mnie bardzo ważny i pilnie oczekiwałem odpowiedzi. Po czterech
dniach okazuje się, że nie tylko nie mogę znaleźć odpowiedzi, ale i mojego
listu. Co kieruje osobą, która decyduje o tym co ma pozostać na grupie a co
nie???

2. Data: 2000-11-25 01:33:00

Temat: Re: Jakim prawem admin usuwa moje posty?!!
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Brzezinski napisał(a):

> [...]
> listu. Co kieruje osobą, która decyduje o tym co ma pozostać na grupie a co

Jest całkiem możliwe, że Twój serwer ( nie wiem z jakiego wysyłasz) nie
działał,
może prowadzone były jakieś konserwacje itp...Posty mogły więc
zaginąć...Napisz
maila albo zadzwoń do Biura Obsługi Klienta swojego konta pocztowego i
zapytaj,
dlaczego tak się dzieje.

Kaja

Ps.Ściągaj sobie posty z grupy pl.Internet.Komunikaty, to będziesz
wiedział co i jak.

3. Data: 2000-11-25 08:32:01

Od: Adam Legięć <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Brzezinski wrote:

> [...]
> listu. Co kieruje osobą, która decyduje o tym co ma pozostać na grupie a co

Ależ na tej grupie nie ma żadnego admina (a raczej moderatora). Może post
zniknął z serwera newsów którego używasz, takie rzeczy się czasem zdarzają. Na
serwerze news.icm.edu.pl jest widoczny. Może używaj innego serwera. A sam nie
robisz czegoś źle ? Może masz swój post oznaczony jako przeczytany a czytnik
ustawiony na wyświetlanie tylko nieprzeczytanych.

--

Adam

4. Data: 2000-11-25 09:42:35

Temat: Odp: Jakim prawem admin usuwa moje posty?!!
Od: "Pawel Brzezinski" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza sie. Serwer, z krórego korzystam ma znacznie mniej postów niz przez
Ciebie wymieniony (Dlaczego?). Niniejszym przepraszam za zamieszanie.
Pozdrawiam
Paweł Brzeziński

Użytkownik Adam Legięć <a...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...mimuw.edu.pl...

5. Data: 2000-11-25 10:37:24

Temat: Re: Re: Jakim prawem admin usuwa moje posty?!!
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Brzezinski wrote:

> Zgadza sie. Serwer, z krórego korzystam ma znacznie mniej postów niz przez
> Ciebie wymieniony (Dlaczego?).
Bo cenzura filtruje.
ustawiaja filtry na rozne slowa kluczowe, nazwy
i jak post ma takie cos w nazwie i nie jest wysylany, tylko czeka
na zatwierdzenie.
I ludz go czyta i decyduje czy wyslac do usenetu czy do kosza.
J.

6. Data: 2000-11-25 15:11:50

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na zatwierdzenie.
> I ludz go czyta i decyduje czy wyslac do usenetu czy do kosza.

Ethelon dziala ! :-)

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\

7. Data: 2000-11-26 14:49:11

Od: n...@n...interia.pl (bot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Nov 2000 16:11:50 +0100, "PhoeniX" <n...@k...net.pl>
wrote:

>Ethelon dziala ! :-)

Echelon & Carnivore ;)

Wasz bot

Czy "Lista Jachnickiego" byla hitem roku?
http://www.topandflop.prv.pl
A moze masz innego faworyta???

skrzywienie pracia
Trujacy SLS [Sodium Lauryl Sulfate]