Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.

21. Data: 2003-08-28 18:01:05

Temat: Re: Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bikthb$heb$1@inews.gazeta.pl...

> Ale On jest na emeryturze i nie wykonuje już zawodu lekarza od dłuższego
> czasu, a czego dotyczy doniesienie do prokuratury ???? ano tego że
tytułuje
> się i pisze artykuły

A jakie to ma znaczenie, czy przyjmuje pacjentów, czy nie?
Skoro kiedyś ich przyjmował bez odpowiednich "zezwoleń" to chyba to
wykroczenie się nie zdezaktualizowało?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://misiczka.com
http://indiansummer.blog.pl

22. Data: 2003-08-28 18:01:52

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bilfeb$7b3$1@news.onet.pl...
> P.S. Za chwilę pokażą w TVN kolejną pomyłkę lekarza (stażysty) przy
> porodzie.

Za chwilę Krysia ostatecznie utwierdzi się w przekonaniu, że znachorzy i
oszuści udający lekarzy są znacznie lepsi od wykształconych lekarzy.

Po programie podczas którego łapczywie zje golonkę skopiuje jakiś cytat
Kwaśniewskiego i z błyskiem w oku rzuci na parę grup dyskusyjnych.

Rano w niedzielę Krysia pijąc śmietanę ze skwarkami obejrzy program dla
rolników, gdzie wyraźnie widać jakimi truciznami są nawożone uprawy rolne i
będzie jeszcze bardziej przekonana że nasączone węglowodanami warzywa są
trujące. Tak, wtedy wyraźnie dostrzeże wielki spisek węglowodanożerców
przeciwko wybrańcom Boga - optymalnym.

Krysiu, nie daj się, działaj! Naród czeka na nowego proroka i zbawcę -
Kwaśniewskiego.

;-P
Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

23. Data: 2003-08-28 18:19:24

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Pyter" <x...@m...pl.antyspamer> napisał w wiadomości
> In article <biku1n$nmh$1@news.onet.pl>, k...@p...onet.pl
> says...

> Krysiu, skoro uwazasz ze J. Kwasniewskiego powinno sie aresztowac

Przecież nie napisałam, że powinno, co najwyżej przy gorliwości jaką
wykazuje
od wielu lat NRL po prostu wyraziłam zdziwienie, że od marca o sprawie nic
się nie mówi i nie
> powodu takie zarzutu to automatycznie przyznajesz ze ten zarzut jest
> ciezki

Ależ skąd! Daję tym samym do zrozumienia, że po NRL można wszystkiego
się spodziewać... w świetle tego wszystkiego, co się dzisiaj dzieje
- nic już mnie nie zdziwi... ;(

i ze w przypadku tej sprawy J. Kwasniewski moze dokonac matactwa
> procesowego. (ech, oglada sie te komisje i sie wie ;-) )
>
> A o odpowiadaniu z wolnej stopy to ty nie slyszalas?

"Wolna stopa" to dla tych "mniej szkodliwych" ale Kwaśniewski???
Toż to szkodnik państwa polskiego numer jeden... ;))))))
Ot... chociażby dawno temu "zadawał się" z czerwonymi pod pozorem badań
nad dietą opty... ;)))) kto wie co się tam omawiało... ;))))

24. Data: 2003-08-28 18:35:58

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Za chwilę Krysia ostatecznie utwierdzi się w przekonaniu, że znachorzy i
> oszuści udający lekarzy są znacznie lepsi od wykształconych lekarzy.

Ooo!? Prorok? ;)

> Po programie podczas którego łapczywie zje golonkę skopiuje jakiś cytat
> Kwaśniewskiego i z błyskiem w oku rzuci na parę grup dyskusyjnych.

Pudło! Wcale nie łapczywie... ;)

> [...]
> będzie jeszcze bardziej przekonana że nasączone węglowodanami warzywa są
> trujące. Tak, wtedy wyraźnie dostrzeże wielki spisek węglowodanożerców

Ja już teraz widzę ;)

> Krysiu, nie daj się, działaj! Naród czeka na nowego proroka i zbawcę -
> Kwaśniewskiego.

Pod Twoje dyktando? W życiu... ;>

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Jeśli będziecie walić głową w ścianę, w ciągu godziny
spalicie 150 kalorii...

25. Data: 2003-08-28 19:28:41

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wynika z
Lekarzy,

A kto byl/jest w komisji weryfikacyjnej? Moze znajdzie sie tam jakiegos
lekarza z lodzkiego pogotowia? A moze Pani chirurg ze szpitala na
Milionowej, tez z Lodzi?
Jak weryfikowac to weryfikowac, "najpewniejszych" brac, oddanych "sprawie"

Jurek

26. Data: 2003-08-28 19:32:59

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O kurcze - oszust i szarlatan? A może chcą go uziemić bo jego twierdzenia
> nie pasują innym? .

Nic dodac, nic podzielic! Ale jest to niewinna przygrywka do tego co juz
wkrotce bedzie sie dzialo wokol DO. "Lekarze" juz od jakiegos czasu
zaczynaja "dawac" glos. Ale za nimi sa ci ktorym lekarze napedzaja kase. A
sa to sumy kolosalne, jest czego bronic.

Jurek

27. Data: 2003-08-28 19:33:50

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazasz wiec, ze bez sprawdzania kwalifikacji i odpowiednich papierow
> powinni pracowac rowniez nauczyciele, zawodowi kierowcy, elektrycy,
> gazownicy, czy aptekarze? Mialbys odwage korzystac z uslug przez nich
> swiadczonych?

A kto to ma robic?
Jurek

28. Data: 2003-08-28 19:37:01

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bill9d$3tr$1@inews.gazeta.pl,
jurek <g...@o...pl> typed:

> A kto to ma robic?

Jak to kto? Lekarzy beda weryfikowac mechanicy samochodowi, nauczycieli -
akwizytorzy filtrow do wody, aptekarzy - nocni stroze... Zeby nie bylo
posadzenia o jakas stronniczosc, obrone interesow itp. W koncu kto jak kto,
ale taki mechanik to juz porzadnie sprawdzi kwalifikacje lekarza. Przeciez
kazdy szanujacy sie mechanik wie, ze samochod na cukrze nie pojedzie.

:>
Karola

29. Data: 2003-08-28 19:37:09

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Wszystko zbada prokuratura :-)

Najwazniejsze jest "wierzyc" w prokuratora. Mozna spac spokojnie i w
"pokoju"!

Jurek

30. Data: 2003-08-28 20:04:50

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Przeciez
> kazdy szanujacy sie mechanik wie, ze samochod na cukrze nie pojedzie.

No widzisz mechanik wie, a lekarze ktorzy baaaaaaaaaardzo dlugo studiuja nie
wiedza!
Widocznie odporni na Wiedze, jak saperzy ;)

Jurek

Salatka z ogorkow i pomidorów
Dieta a'la Krawczyk
Ktos moze sie zna??