Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.

31. Data: 2003-08-28 20:35:42

Temat: Re: Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.
Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <billfl$4gh$1@inews.gazeta.pl>, g...@o...pl says...
> .
> >

> Najwazniejsze jest "wierzyc" w prokuratora. Mozna spac spokojnie i w
> "pokoju"!

Najzalosniejsze sa pieski szczekajace z bezpiecznej odleglosci. Postrasz
takiego a ucieknie z piskiem.

Tomek

32. Data: 2003-08-28 20:37:55

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <biln3h$9fa$1@inews.gazeta.pl>, g...@o...pl says...
> . Przeciez
> >

> No widzisz mechanik wie, a lekarze ktorzy baaaaaaaaaardzo dlugo studiuja nie
> wiedza!
> Widocznie odporni na Wiedze, jak saperzy ;)

Studiuja i lecza skutecznie. Bledy zdarzaja sie wszedzie.

A jesli chcesz pluc na kogos i wytykac niewiedze, to moze w jakiejs
merytorycznej dyskusji.

Tomek

33. Data: 2003-08-28 20:41:26

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <bill7q$3o7$1@inews.gazeta.pl>, g...@o...pl says...

> Nic dodac, nic podzielic! Ale jest to niewinna przygrywka do tego co juz
> wkrotce bedzie sie dzialo wokol DO. "Lekarze" juz od jakiegos czasu
> zaczynaja "dawac" glos. Ale za nimi sa ci ktorym lekarze napedzaja kase. A
> sa to sumy kolosalne, jest czego bronic.

A to sie nazywa "Zespol paranoiczny" i uwierz mi - mozna to leczyc,
tylko zglos sie do lekarza (nieoptymalnego- bo od tluszczu Ci jeszcze
bardziej naczynia zarosna, jak psom z doswiadczenia slynnego ruskiego
naukowca Aniczkowa)

Tomek

34. Data: 2003-08-28 21:12:07

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jakie to ma znaczenie, czy przyjmuje pacjentów, czy nie?
> Skoro kiedyś ich przyjmował bez odpowiednich "zezwoleń" to chyba to
> wykroczenie się nie zdezaktualizowało?

Misiczko czyżbyś miała dowody że Jan Kwaśniewski nie ukończył studiów
medycznych ???

Slawek

35. Data: 2003-08-28 21:59:12

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wiedza!
> Widocznie odporni na Wiedze, jak saperzy ;)

nie wiem czy ty wiesz ale lekarze a właściwie przyszli lekarze nie uczą się
na studiach o samochodach,o samochodach uczą się przyszli mechanicy
samochodowi

36. Data: 2003-08-28 21:59:54

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Misiczko czyżbyś miała dowody że Jan Kwaśniewski nie ukończył studiów
> medycznych ???
>

> Slawek

Sławku, umiesz czytać?
To przeczytaj, to co napisałam.
Ja waszemu idolowi nic nie zarzucam, a jedynie Tobie - brak logiki w tym co
piszesz. Co to za argument ze on jest na emeryturze -pomijając już to, czy
faktycznie złamał prawo, czy nie?
Czy zboczeniec, który JUŻ NIE GWAŁCI ale, kiedyś to robił, przestaje być
winny? (Przepraszam za drastyczny przykład - nic nie wiem o preferencjach
Kwaśniewskiego ;-)))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Życie to ciekawość. Jeśli nie jesteś ciekawy, oznacza to, że leżysz w trumnie
http://www.misiczka.com

37. Data: 2003-08-28 22:07:42

Temat: pójde siedzieć za naszego doktora
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja o tym doniesieniu słyszałam już w marcu.

jesteś podła świnią !!!! informujesz nas tu bardzo rzetelnie o wszystkich
aspektach diety optymalnej i o wszystkich sprawach związanych z doktorem a
to zataiłaś przed nami:((((((((
dlaczego??

czy ty tez jesteś gotowa się poświecić i odsiedzieć ewentualna karę za
naszego Pana Doktora????

38. Data: 2003-08-29 05:55:35

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko zglos sie do lekarza (nieoptymalnego- bo od tluszczu Ci jeszcze
> bardziej naczynia zarosna, jak psom z doswiadczenia slynnego ruskiego

O kurcze! , jeszcze jedna diagnoze mi postawili.!
Co lekarzom "klientow" w gabinetach ubywa, to zaczynaja na netcie sie
udzielac?
Jak myslisz ze tym psem mi "dolozyles", to sie grubo mylisz, wiecej w nim
godnosci niz w madralach w bialych kitlach, ktorzy na nim cwicza.

"ludzie tyja od weglowodanow, psy od tluszczu" to z oswiadczenia znanego
weterynarza francuskiego.
Widzi "Pan dochtor" nawet tego nie wiemy, a glos dajemy, jak pies ktory
ujada z radosci ze "wyrwal sie" z raczek weterynarza ktorzy najpierw na
ludziach "cwiczyl" a ze nic to nie dalo to za psy sie wzial!

Jurek

39. Data: 2003-08-29 06:02:16

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli chcesz pluc na kogos i wytykac niewiedze, to moze w jakiejs
> merytorycznej dyskusji.
>
> Tomek

Prosze bardzo! Z jednym lekarzem (za takiego sie podawal) przez dluzszy
okres usilowalem dyskutowac, jak to wygladalo mozna sobie poczytac. Ale
jestem gotow zaczac od nowa, "na tluszczyku" ja moge bardzo dlugo ;).
Dla scislosci po 40 latach "cwiczenia" na mnie praktych medycznych nie mam
dla lekarzy (jako grupy zawadowej) ZADNEGO ! szacunku, jednostkowo poznalem
kilku (!!!) Lekarzy. Na szczescie dla mnie.

Jurek

40. Data: 2003-08-29 06:07:09

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> na studiach o samochodach,o samochodach uczą się przyszli mechanicy

A szkoda!! bo moze wreszcie zaczeli by stawiac sobie pytania zaczynajace sie
od "dla czego?" A nie topic pytan czy watliwosci w potokach bardzo
"uczonych" referatow, artykulow, ba! ksiag calych, tylko jest jedno pytanie
; no i co z tego ?! (dla chorych oczywiscie)

Jurek

Salatka z ogorkow i pomidorów
Dieta a'la Krawczyk
Ktos moze sie zna??