Janusz, ty durniu!!!

1. Data: 2003-05-07 17:54:51

Temat: Janusz, ty durniu!!!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak do siebie mówię! Bom już przez Was zgłupiał kompletnie i zamiast za
poważnymi roślinami to się ostatnio za kwiatkami oglądam.
No i dzisiaj wpadł mi taki jeden zabawny w oko i sobie sadzoneczkę kupiłem.
Gazania to się nazywa.
Mało informacji o tym w sieci. Poproszę więc o parady co z tym robić. :-)
To, że powinienem sie udac do psychiatry to wiem sam i pewnie niedługo to
zrobię. On jednak o tym kwiatku chyba niewiele mi powie. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-05-07 18:35:58

Temat: Odp: Janusz, ty durniu!!!
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9bh9t$h2o$...@a...news.tpi.pl...

> Gazania to się nazywa.
> Mało informacji o tym w sieci. Poproszę więc o parady co z tym robić. :-)

Witaj Januszu, odzywam się po miesięcznej nieobecności ale za to o gazaniach
wiem sporo. Co roku zbieram z nich nasiona i sama wiosna produkuje
sadzonki na uzytek wlasny i rodziny. Skoro kupiles sadzonke (tylko jedna ?)
to najlepiej ja wysadzac do gruntu po "zimnej mnie" gdyz wrazliwa na
przymrozki. Jest to jedna z piekniejszych jednorocznych roslin. Wygladem
przypomina miniaturowe gerbery. Kolorystyka to wszelkie odmiany zolci,
zlota, pomaranczy, amarantu itp. Przynajmniej ja takowe posiadam.
Kwitnie do pierwszych mrozow. Kwiaty rozchylaja sie jedynie w dni sloneczne.
Liscie waskie i dlugie. Cos przecudnego. Co roku sadze ich ponad setke.
Jesli nic nie stanie na przeszkodzie - przywioze na spotkanie spory
pojemnik z sadzonkami.
Pozdrowienia Zosia (ciepla)

PS. Przez dwa dni nadrabialam zaleglosci czytelnicze (ponad 2000 postow).
Milo jest znow byc z Wami.

3. Data: 2003-05-07 18:40:32

Temat: Re: Janusz, ty durniu!!!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Gazania to się nazywa.
> Mało informacji o tym w sieci.

11 tysiecy stron to malo?

Juz pierwsza z tych 11000 stron podaje, ze kwiatek lubi miec
co najmniej 24C w dzien i 10C w nocy, wiec moze faktycznie
zakup nie najlepszy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-05-07 20:25:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> A tak do siebie mówię! Bom już przez Was zgłupiał kompletnie i zamiast za
> poważnymi roślinami to się ostatnio za kwiatkami oglądam.

No proszę, zostałeś nakierowany w jedynym słusznym i właściwym kierunku:-D

> No i dzisiaj wpadł mi taki jeden zabawny w oko i sobie sadzoneczkę
kupiłem.
> Gazania to się nazywa.

Jak już chcesz kwiatki kupować (niepojęte, przecież spotkanie będzie w
ogrodzie...itd.), to może chociaż byliny? I zamiast gazanii pospolite, ale
niewymagające, same się rozsiewające margerytki tudzież dzianwy?

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-05-07 21:03:07

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9bjpb$s40$...@n...news.tpi.pl...

> Skoro kupiles sadzonke (tylko jedna ?)
Hi! hi! Gdybyś widziała ile mam tego terenu podkwiatkowego to nie dziwiłabyś
się, ze tylko jedną. Precyzyjny byc muszę ;-)))

> to najlepiej ja wysadzac do gruntu po "zimnej mnie"
Nie będzie żadnej "zimnej Ciebie". Ani się waż. Masz być ciepła Zośka :-)))

> . Wygladem > przypomina miniaturowe gerbery.
Mnie sie raczej z dziwnym kolorowym dziewięćsiłem to skojarzyło.. :-)

> Pozdrowienia Zosia (ciepla)
I taka masz zostać :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-05-07 21:04:42

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Aqcua.8264$V...@t...neo.rr.com...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> 11 tysiecy stron to malo?
Polskich 49 z czego tylko 2 z jakimiś konkretami. :-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2003-05-07 21:08:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9bqdd$75d$...@a...news.tpi.pl...

> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> No proszę, zostałeś nakierowany w jedynym słusznym i właściwym kierunku:-D
To powinno byc karalne. Ale ja wyjdę z tego :-))

> Jak już chcesz kwiatki kupować (niepojęte, przecież spotkanie będzie w >
ogrodzie...itd.),

Nie po kwiatki tam pojadę,a wyłącznie po to by Was sobie obejrzeć z bliska
:-)))

to może chociaż byliny? I zamiast gazanii pospolite, ale
> niewymagające, same się rozsiewające margerytki tudzież dzianwy?
Co to są dzianwy???
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2003-05-07 21:21:25

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie będzie żadnej "zimnej Ciebie". Ani się waż. Masz być ciepła Zośka :-)))

Zośka będzie jeszcze ciepła, ale 2,3 dni później nocne przymrozki do -6.
Przykro mi. Radzę się przygotować.
Jerry

9. Data: 2003-05-07 22:14:09

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:57e3.00000d5e.3eb978d4@newsgate.onet.pl
Użytkownik<c...@o...pl> napisał(a):

> Zośka będzie jeszcze ciepła, ale 2,3 dni później nocne przymrozki do -6.
> Przykro mi. Radzę się przygotować.

Hejka. Bez pilotek się nie obejdzie. :-)
Pozdrawiam chłodno Ja...cki

10. Data: 2003-05-07 22:54:32

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i dzisiaj wpadł mi taki jeden zabawny w oko .
> To, że powinienem sie udac do psychiatry to wiem sam i pewnie niedługo to

Czyżby autoreklama:)))hehehehehehehe

Pozdrawia boletus

RUKOLA-gdzie dostać nasiona?
plantacja wierzby - czy warto