Zaniedbany trawnik

1. Data: 2003-05-07 19:11:40

Temat: Zaniedbany trawnik
Od: "Tomasz Ciesielski" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne grono,
i jako nowicjusz zapytuje, co zrobic o tej porze roku z trawnikiem, ok 500
m2, ktorym nikt sie nie zajmowal od 4 lat, i ktory mocno poprzerastany jest
perzem i mchem ?
Zabiore sie z niego w przyszlym roku, ale pytanie: co zrobic teraz, zeby to
jakos wygladalo ? Tylko nie mowcie: trawnik w rolkach. Cos tanszego prosze.

Pozdrawiam
Tomasz

2. Data: 2003-05-08 14:02:33

Temat: Re: Zaniedbany trawnik
Od: "Pawel Malec" <p...@b...poznan.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Ciesielski" <c...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Zabiore sie z niego w przyszlym roku, ale pytanie: co zrobic teraz, zeby
> jakos wygladalo ? Tylko nie mowcie: trawnik w rolkach. Cos tanszego

Rozumiem ze zaniedbany trawnik to rowniez chwasty, jak sobie z nimi radzic
Walka chemczna czy reczna robotka?

PawelM

3. Data: 2003-05-08 14:22:15

Temat: Odp: Zaniedbany trawnik
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Malec <p...@b...poznan.home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:rstua.10652$8...@n...e.nsc.no...

> "Tomasz Ciesielski" <c...@o...pl> wrote in message
>
> Rozumiem ze zaniedbany trawnik to rowniez chwasty, jak sobie z nimi radzic
> Walka chemczna czy reczna robotka?
Ja raz popryskałam srodkiem do zwalczanie roślin dwuliściennych. Podziałało,
mniszki ( bo tych głównie chciałam sie pozbyć) uschły a na ich miejscu od
razu wykiełkowały nowe i kasa rzucona w błoto :-) . Więcej nie próbowałam.
--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-05-09 03:14:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
> razu wykiełkowały nowe i kasa rzucona w błoto :-) . Więcej nie próbowałam.

Oczywiscie na mniszki najlepsza metoda to jest polubic:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_2.jpg
I tak zreszta kiedys bylo, az komus spodobalo sie pole golfowe :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-05-09 05:49:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:L2Fua.18590$V...@t...neo.rr.com...
> [...]
acum_officinale_2.jpg
> I tak zreszta kiedys bylo, az komus spodobalo sie pole golfowe :-(

Ha ! Wiedziałam, że Michał to tępienie mniszków skomentuje. Michale tu nie
Ameryka, tylko polska wieś teraz gdzie nie spojrzę to mam widok na kwitnące
mniszki i niekoniecznie muszą one kwitnąć na moim trawniku a potem wysiewać
się między kwiatami.
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-05-09 06:25:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9fhog$r7h$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> (....)
> kwitnące
> wysiewać
>
> Ale masz niepowtarzalną okazję, aby narobić sobie z ich kwiatów
> 'miodu'. Podobno znakomity :)).
Robiłam w ubiegłym roku, rzeczywiście polecam, Teraz nie mogę sobie
przypomieć skad miałam przepis, sprawa jest nagląca bo wczoraj mój synek
naskubał pół miski płatków, szkoda żeby sie zmarnowało, tym bardziej, że
chłopaczyna mocno się napracowała. :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

7. Data: 2003-05-09 06:31:34

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wysiewać
> się między kwiatami.

Ale masz niepowtarzalną okazję, aby narobić sobie z ich kwiatów

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2003-05-09 06:43:47

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b9fg37$crq$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> teraz gdzie nie spojrzę to mam widok na
> kwitnące mniszki i niekoniecznie muszą one kwitnąć na moim
> trawniku a potem wysiewać się między kwiatami.

Hejka. Wczoraj wracajac z działaczki i widząc te tysiące kwitnących
mniszków na łąkach obok, na alejkach, skarpach rowów i na niektórych
działkach, widziałem oczyma wyobraźni te miliardy fruwających nasionek,
które wcisną się w każdy zakątek i spowodują, że pielenie chwastów znów
stanie się nieuchronną koniecznością. :-(
Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

9. Data: 2003-05-09 08:20:22

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie na mniszki najlepsza metoda to jest polubic:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_2.jpg
> Pozdrowienia,
> Michal

Racja. A jaki jest miód z mniszka. Jadłem, jest pycha.
Pozd.
PP.

10. Data: 2003-05-09 08:31:16

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
acum_officinale_2.jpg
> I tak zreszta kiedys bylo, az komus spodobalo sie pole golfowe :-(

A jakby tak w winnicy zamiast z trawskiem walczyć mniszków całą połać
rozsiać. Ile miodu by było. Pszczółki miały by co robić.
Pytanie tylko jedno: czy winoroślom to nie zaszkodzi?
PP.

Janusz, ty durniu!!!
RUKOLA-gdzie dostać nasiona?
plantacja wierzby - czy warto