Jaram

1. Data: 2006-08-15 21:56:36

Temat: Jaram
Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Czasem pale sobie marihuane. Zastanawia mnie czy organizacje
antynarkotykowe czasem nie przesadzaja jesli chodzi o szkodliwosc trawy na
umysl. Ja pale i tak widze ze tyle idiotow kolo mnie czasem sie kreci
ktorzy nie pala no i tez ci co pala.Oczywiscie nie mowie o wszystkich.
Wiem ze to dziala na umysl ale bez przesady.A wogle to chyba moge myslec o
przyjemnosciach a nie tylko jakosci pracy jaka bym wykonywal. Chyba mam
prawo do takiego myslenia.Nie ma co z tym tez przeginac bo skolowac moze
ale powiem tak trzeba poprostu Carpe diem ale z umiarem.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2006-08-15 22:44:56

Temat: Re: Jaram
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> Czasem pale sobie marihuane.

Sadzac po slowotokowym belkocie tego postu, pisales go pod wplywem
jakiegos scuna, nie? ;-)

> Zastanawia mnie czy organizacje
> antynarkotykowe czasem nie przesadzaja

Oczywiscie, ze przesadzaja:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrocannabinol
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_issues_and_the_e
ffects_of_cannabis

pozdrawiam
Quasi

PS: Co nagle zaczales sobie zmieniac image na bardziej "luzacki"? ;->

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

3. Data: 2006-08-16 08:06:40

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisal :

> http://en.wikipedia.org/wiki/Health_issues_and_the_e
ffects_of_cannabis

Nie rozumiem ani po angielsku ani po francusku

> PS: Co nagle zaczales sobie zmieniac image na bardziej "luzacki"? ;->

Ja sobie image"u nie zmieniam, bylem taki wczesniej

4. Data: 2006-08-16 10:11:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" napisał w wiadomości

> [...]
> antynarkotykowe czasem nie przesadzaja jesli chodzi o szkodliwosc trawy na
> umysl. Ja pale i tak widze ze tyle idiotow kolo mnie czasem sie kreci

Zastanawiające!
Weź coś mocniejszego, zobaczysz jeszcze więcej idiotów obok siebie!

pozdrawiam
michał

--
"Wniosek to punkt, w którym nie masz siły dalej myśleć"

5. Data: 2006-08-16 10:28:42

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Librix [Tue, 15 Aug 2006 21:56:36 +0000 (UTC)]:

> Czasem pale sobie marihuane.

To widać po twoich postach :)

Kira

--
/(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
\o)/ I am what I am, I do what I want

6. Data: 2006-08-16 12:03:03

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

michal napisal:

> Zastanawiające!
> Weź coś mocniejszego, zobaczysz jeszcze więcej idiotów obok siebie!

Nie, nie rozumiesz o co chodzi wez wejdz na wirtualna Polske zobacz
wiadomosc dnia jakas i komentarze jakie sa pod nim. To jest taki
przykladowy wniosek.

7. Data: 2006-08-16 12:49:04

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Aug 2006 21:56:36 +0000 (UTC), Librix napisał(a):

> Czasem pale sobie marihuane. Zastanawia mnie czy organizacje
> antynarkotykowe czasem nie przesadzaja jesli chodzi o szkodliwosc trawy na
> umysl. Ja pale i tak widze ze tyle idiotow kolo mnie czasem sie kreci

A możesz się czymś pochwalić poza paleniem trawki i wysokim mniemaniem o
sobie? W jakiejkolwiek dziedzinie wybiłeś się ponad przeciętność? Pytam bo
wysokie mniemanie o sobie jest właściwe także wielu idiotom ;)

--
Immon

8. Data: 2006-08-16 13:19:00

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Immon napisal:
> A możesz się czymś pochwalić poza paleniem trawki i wysokim mniemaniem o
> sobie? W jakiejkolwiek dziedzinie wybiłeś się ponad przeciętność? Pytam bo
> wysokie mniemanie o sobie jest właściwe także wielu idiotom ;)

Szybsze przyswajanie slow z jezykow obcych , mowie dobrze po niemiecku ,
logiczne myslenie.
Podam jeszcze swoj charakter objasnic ci moj obraz. Kiedys rysowalem taka
gwiazdke ktora ma w srodku pola i je sie zarysowuje kolorem wedlug
uznania. I niby ten uklad kolorow muwi o twoim charakterze wiec tak mi
wyszlo:
szlachetny, o dobrym sercu ,inteligentny, madry, chlodny, zadufany w
sobie,bardzo uparty,dziecinny,zdolnosc do fantazjowania, zmyslowy, w
zwiazku moze okazac zazdrosc , problemy z panowaniem nad emocjami.
Jeszcze na psp zrobilem Wojownik 14 pkt 58 % , Meczennik 12 pkt 50
%,Niewinny 10 pkt 42%, Sierota 9 pkt 38%, Plec mozgu 50 %. Mozg typowo
meski jednak moj sposob myslenia zgadza sie z mysleniem obu plci.

Szczerze wszystko tu napisalem nawet wady, zastanawiam sie czy ten z szum
z marihuana to nie propaganda?

9. Data: 2006-08-16 13:43:09

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> Szybsze przyswajanie slow z jezykow obcych , (...)

To zacznij sie uczyc angielskiego - "niestety" tak sie sklada, ze
wiekszosc tego, co na tym bozym swiecie warto przeczytac jest napisane
wlasnie w tym poganskim jezyku...

> logiczne myslenie.

LOL! :D Dobre, dobre! Do Twojej "listy zalet" dopislabym jeszcze
"zdolnosc do autoironii" ;->

> [...]
> gwiazdke ktora ma w srodku pola i je sie zarysowuje kolorem wedlug
> uznania. I niby ten uklad kolorow muwi o twoim charakterze wiec tak mi

Rece opadaja... A z fusow tez wrozysz i horoskopy stawiasz?

> Szczerze wszystko tu napisalem nawet wady, zastanawiam sie czy ten z szum
> z marihuana to nie propaganda?

"Ten" czyli ktory? Rzuc link.

Ale tak - wokol zaburzaczy umyslu jest sporo propagandowego szumu.

pozdrawiam
Quasi

10. Data: 2006-08-16 14:02:13

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisal :

> Rece opadaja... A z fusow tez wrozysz i horoskopy stawiasz?

Jak nie wiesz o co chodzi to sie odzywaj a wogle to jestes downem i sie
zamknij

> "Ten" czyli ktory? Rzuc link.

Skoryguje chodzi o to czy nie przesadzaja. I nie dawaj linki w jezyku
angielski bo to jest forum polskie niestety i czytelnicy nie maja
obowiazku znania jezyka angielskiego.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

Legalizacja zwiazkow homoseksualnych
Kara smierci a inne rozwiazanie
Homoseksualizm choroba psychiczna czy blad biologiczny ?
Maryja a celibat -aspekt psychologiczny?
biografia 2