Jasnowidz poszukiwany

1. Data: 2001-03-06 07:13:18

Temat: Jasnowidz poszukiwany
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry wszystkim Peelrecogrodnikom!

Mam problem sadowniczy. W madrej, mam nadzieje, ksiazce wyczytalem, ze
drzewa sadownicze nalezy nawozic nawozami zawierajacymi azot na 3-4
tygodnie przed kwitnieniem. Czy ktos wie kiedy w tym roku beda kwitnac:
jablonie, grusze, sliwy, wisnie, brzoskwinie?

Pozdrawiam serecznie
Krzysiek Koterba :-)

2. Data: 2001-03-06 10:00:54

Temat: Re: Jasnowidz poszukiwany
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> Czy ktos wie kiedy w tym roku beda kwitnac:
> jablonie, grusze, sliwy, wisnie, brzoskwinie?
U ciebie czy tak ogólnie?
Pozdrawiam serecznie Jerzy

3. Data: 2001-03-06 10:28:06

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> U ciebie czy tak ogólnie?

U mnie, chyba, ze jeszcze kogos bedzie to interesowac to mozesz podac
dla Warszawy :-) A jak podasz tylko dla Warszawy to i tak mi to mniej
wiecej wystarczy bo na tej podstawie moge sobie jakos interpolowac dla
G.S.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

4. Data: 2001-03-06 11:56:13

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla Warszawy :-) A jak podasz tylko dla Warszawy to i tak mi to mniej
> wiecej wystarczy bo na tej podstawie moge sobie jakos interpolowac dla
Ale konkretnie, dla ktorej dzielnicy?
Pozdrawiam Juras

5. Data: 2001-03-06 13:55:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

> U mnie, chyba, ze jeszcze kogos bedzie to interesowac [...]
A na metkach nie było napisane jaka pora kwitnienia? ;-)))
Moje drzewa z reguły nie oglądały się na pogodę i kwitły jedno po drugim a
czasami naraz. ;-)))
Pozdrawiam serdecznie Jerzy

6. Data: 2001-03-06 14:09:40

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> [...] Czy ktos wie kiedy w tym roku beda kwitnac:
> jablonie, grusze, sliwy, wisnie, brzoskwinie?

Trzy-cztery tygodnie po tym, jak na 3-4 tygodnie przed kwitnieniem je
nawieziesz :]

Pozdrawiam,
jasny robal.

Swierk usycha