Jeansy Wrangler z netu

1. Data: 2012-07-21 16:20:03

Temat: Jeansy Wrangler z netu
Od: " Ada" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie ceną ok. 300 zł a widzę, że w
sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170... Czy znacie
temat, czy są to oryginalne spodnie czy kiepskie podróbki?

2. Data: 2012-07-22 11:32:44

Temat: Re: Jeansy Wrangler z netu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 16:20:03 +0000 (UTC), Ada napisał(a):

> Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie ceną ok. 300 zł a widzę, że w
> sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170... Czy znacie
> temat, czy są to oryginalne spodnie czy kiepskie podróbki?

W firmowym sklepie kupiłam kiedyś mężowi komplet - kurtkę i spodnie -
WRangler, owszem... tyle że po dokładnych oględiznach okazało się, że szyte
w Polsce, szwy się marszczyły (zle napięcie nici) i w ogóle badziewie. tak
ze wiesz, co jest podróbką... czasem mam wrażenie, że jeśli nawet coś jest
oryginałem, a jakość kiepska, to jest podróbką samego siebie. Kupuję zatem
tam, gdzie dobra jakość i cena, a nie tam, gdzie "gwarancja oryginału" - w
którą z zasady już nie wierzę.
--
XL

3. Data: 2012-07-23 12:02:21

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>oryginałem, a jakość kiepska, to jest podróbką samego siebie. Kupuję zatem

A co to jest dobra jakosc i cena? Ile to?

4. Data: 2012-07-23 13:12:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2012 14:02:21 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> A co to jest dobra jakosc i cena? Ile to?

To jest kwestia względna - trzeba się znać.
--
XL

5. Data: 2012-07-31 08:55:54

Od: Mariano Italiano <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 18:20, Ada pisze:
> Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie ceną ok. 300 zł a widzę, że w
> sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170... Czy znacie
> temat, czy są to oryginalne spodnie czy kiepskie podróbki?

Kupiłem już 3 pary na alle (od róznych sprzedawców) i 4 pary w sklepach
stacjonarnych. Poza ceną nie ma róznic.

--
Mariano

6. Data: 2012-07-31 10:21:37

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-23 14:02, Przesmiewca pisze:
> A co to jest dobra jakosc i cena? Ile to?

Jak byłem mały :-)... rocznik '75... to miałem kilka par Levis-ow z RFN
Pamiętam, że na metce stało, że szyte w Belgii.
To był jeans!
Nigdy potem już takich nie miałem... to co dziś się u nas sprzedaje to
jakieś koszmarne badziewie.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

7. Data: 2012-07-31 15:14:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2012 12:21:37 +0200, quent napisał(a):

> [...]
> To był jeans!
> Nigdy potem już takich nie miałem... to co dziś się u nas sprzedaje to

Dokadnie tak samo uważam i pamiętam moje dżinsy z PEWEXu - to był dżins!
Dziś ludzie już tego nie pamiętają - więc jakieś sprane drelichy robocze im
się wciska, a nie dżins, straszne ścierki po prostu.
--
XL

8. Data: 2012-07-31 15:16:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 16:20:03 +0000 (UTC), Ada napisał(a):

> Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie cen? ok. 300 zł a widzę, że w
> sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170

Myślę, że to z powodu niższych kosztow utrzymania sklepu internetowego -
lokalu nie trzeba wynajmować, nie wiadomo ile personelu zatrudniać i ZUSów
mu płacić... no i marża niska.
--
XL

9. Data: 2012-07-31 20:16:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> im
> się wciska, a nie dżins, straszne ścierki po prostu.

Nowiutkie prało się w mydlinach- żeby się równo ścierały. Mokre- były bardzo
sztywne- dosłownie dało się je postawić. Kumpel jakiś miesiąc temu kupił w
firmie Diesel takie (wyglądają na Levisy)- ale za ile- nie chce powiedzieć

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)
roslinka z piekla rodem - gorejacy krzew Mojzesza :(
Powtarzaność Carrefourowej stacji pogody
zimno...
Jaki typ lampy do łazienki