Jeczmien

1. Data: 2005-08-04 09:53:48

Temat: Jeczmien
Od: "TRACK" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W jaki sposob mozna pozbyc sie jeczmienia na powiece? Wiem, ze
pocieranie zlotem daje efekt, ale niestety nie mam do niego dostepu.

TRACK

2. Data: 2005-08-04 11:14:02

Temat: Re: Jeczmien
Od: "Aśka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRACK" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam. W jaki sposob mozna pozbyc sie jeczmienia na powiece? Wiem, ze
> pocieranie zlotem daje efekt, ale niestety nie mam do niego dostepu.
>
> TRACK
>Jeczmien najczesciej znika sam,tak mawiaja lekarze.U mnie bylo
>inaczej.Jeczmien nie znikal i w koncu okazalo sie ze wkrecil sie w to stan
>zapalny i powstala gradowka - i musialam isc na zabieg do szpitala.Nic
>strasznego,jest tylko miejscowe znieczulenie i lekkie naciecie powieki, a
>potem pare dni z opatrunkiem.Moze warto zapytac w aptece o jakies masci?
Pozdrawiam
aska

3. Data: 2005-08-04 12:24:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRACK" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam. W jaki sposob mozna pozbyc sie jeczmienia na powiece? Wiem, ze
> pocieranie zlotem daje efekt, ale niestety nie mam do niego dostepu.

Staraj sie robic cieple oklady ("cienka" herbata, rumianek, swietlik).

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

4. Data: 2005-08-04 18:07:19

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-04 11:53:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *TRACK* skreślił te oto słowa:

> Witam. W jaki sposob mozna pozbyc sie jeczmienia na powiece? Wiem, ze
> pocieranie zlotem daje efekt, ale niestety nie mam do niego dostepu.

Złoto można zastąpić jajkiem.
Gotujesz, ciepłe owijasz w gazę, i przykładasz do jęczmienia.
Potem obierasz, i jesz na kolację ;)

--
Lia

5. Data: 2005-08-04 20:37:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> aska

nie kupisz zadnej masci antybiotykowej bez recepty.

pozdr.

casus

Zmiana przychodni/lekarza?
Jakie leki na nerki?