miesiączki -10 dni

1. Data: 2005-08-03 20:39:20

Temat: miesiączki -10 dni
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czego oznaką są długie miesiączki ( 9-10 dni) , zaznaczam,że mam 24 lata i
zawsze takie miałam, obecnie plamienia przedłużają się do nawet miesiąca !

ginekolog przepisał pigułki, brałąm rok, teraz przerwałam i nadal to samo,
co to może być?

wyniki badań ok, jedynie estradiol niski.

Pozdrawiam i dziękuję z góry

2. Data: 2005-08-04 09:43:24

Temat: Re: miesiączki -10 dni
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. <A...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> co to może być?
>
> wyniki badań ok, jedynie estradiol niski.

hej, te plamienia sa naprawde niepokojace.
zmien lekarza i zrob dokladne USG - ja mialam torbiel, jeden lekarz nic nie
widzial, drugi zauwazyl od razu. Na szczescie tez torbiel sam zniknal.

Pozdrawiam,
Hania

czy zle eeg to padaczka?
przeciwbólowe "zioło"
Utrata świadomości
nierówne bicie serca po położeniu się na boku
Przepuklina-po zabiegu