przeciwbólowe "zioło"

1. Data: 2005-08-03 16:32:04

Temat: przeciwbólowe "zioło"
Od: Straight <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

Nurtuje mnie taka sprawa - kolega cierpi na bóle kręgosłupa, lekkie
skrzywienie kręgosłupa (obniżenie kręgów) - lekarz przepisał mu środki
przeciwbólowe i przeciw zapalne. Chodzi o to, że gdy kolega zapali sobie
ganje bóle ustępują szybciej i lepiej niż po chemii. Dlatego pytam was :
czy medycyna naturalna jest rzeczywiście lepsza od farmakologii ???!!!

Pozdrawiam

S.

2. Data: 2005-08-03 16:48:23

Temat: Re: przeciwbólowe "zioło"
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy medycyna naturalna jest rzeczywiście lepsza od farmakologii ???!!!

Masz rację: przykładowo kokaina lub opium znacznie lepiej zwalczają ból, niż
Apap, a są pochodzenia naturalnego... A teraz na poważnie: *PW* za
trollowanie.

3. Data: 2005-08-03 18:00:57

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację: przykładowo kokaina lub opium znacznie lepiej zwalczają ból,
> niż Apap, a są pochodzenia naturalnego...

Zgadzam sie i jak najbardziej :)NIestety ludzie są - jako społeczństwo -
masa - zbyt głupi i nierozsądni - by pozwolić na masowe zastosowanie tychże
wspaniałych srodków przeciwbólowych :]

4. Data: 2005-08-03 20:36:22

Od: gowno z KF Slayera <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):

> Masz rację: przykładowo kokaina lub opium znacznie lepiej zwalczają ból,
> niż Apap, a są pochodzenia naturalnego...

najlepsze efekty w zwalczaniu bólu uzyskuje sie aplikując kokaine przez
odbyt
technicznie: nalezy wciagnąć kokainę odbytem
podobno leczy nawet zmiany zwyrodnieniowe stawów

5. Data: 2005-08-03 22:07:11

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 3 Aug 2005 20:00:57 +0200, Redtown
<news:dcr0so$d6o$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Zgadzam sie i jak najbardziej :)NIestety ludzie są - jako społeczństwo -
> masa - zbyt głupi i nierozsądni - by pozwolić na masowe zastosowanie tychże
> wspaniałych srodków przeciwbólowych :]

Mój ojciec w czasie ciężkiej choroby (przed śmiercią) brał jakiś narkotyk
(proszki, zapisane przez lekarza), no i niestety spadał z łóżka, szczególnie
jak się podrywał, żeby iść toalety.

--
Kaja

Utrata świadomości
nierówne bicie serca po położeniu się na boku
Przepuklina-po zabiegu
Ugryzienie kleszcza
Czy gruczolak przysadki moz.e doporwadzic do zgonu?