Jeden dzień TYLKO dla siebie.

11. Data: 2007-05-18 17:47:53

Temat: Re: Jeden dzień TYLKO dla siebie.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> to na co mam ochote, po prostu

> mialem na mysli, ze ilosc skomplikowania, ktore czynisz powoduje, ze co
> bys nie zrobila bedziesz sie zastanawiala czy nie powinnas zrobic czegos
> innego

Kiedy ja właśnie napisałam, co bym zrobiła - pomyślałabym przez ten
dzień, co mogę zrobić dla moich bliskich JESZCZE, bo to nieprawda, że
robię WSZYSTKO. Nic innego (choć kusi wiele rzeczy) nie jest dla mnie
warte rozstania całkowitego na ten jeden dzień z moją rodziną.
:-)
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

12. Data: 2007-05-18 17:53:16

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> robię WSZYSTKO. Nic innego (choć kusi wiele rzeczy) nie jest dla mnie
> warte rozstania całkowitego na ten jeden dzień z moją rodziną.

no przeciez, myslenie lapie sie w opcje czasowniki, to ja w takim razie
pomyslalbym co inni moga zrobic dla mnie

--
The Gnome

13. Data: 2007-05-18 17:57:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> no przeciez, myslenie lapie sie w opcje czasowniki, to ja w takim razie
> pomyslalbym co inni moga zrobic dla mnie

No to musiałbyś jeszcze pomyśleć, jak ich do tego zmobilizować. Nie za
dużo... pracy?
;-)

14. Data: 2007-05-18 18:04:20

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> No to musiałbyś jeszcze pomyśleć, jak ich do tego zmobilizować. Nie za
> dużo... pracy?
> ;-)

ty juz o tym myslisz

--
The Gnome

15. Data: 2007-05-18 18:14:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> ty juz o tym myslisz

No, toś mi zabił klina...
Czyś Ty moja rodzina???

:-))))))))))))

16. Data: 2007-05-18 18:18:54

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> No, toś mi zabił klina...
> Czyś Ty moja rodzina???
>
> :-))))))))))))

a nawet wiecej

--
The Gnome

17. Data: 2007-05-18 18:20:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> a nawet wiecej

Nie mów...
8-o
Pewnie ten diabeł, co we mnie siedzi...

18. Data: 2007-05-18 18:23:26

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Nie mów...
> 8-o
> Pewnie ten diabeł, co we mnie siedzi...

A nie! Mój bank????

19. Data: 2007-05-18 18:23:38

Od: "Himera" <K...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
> Gdybyście mieli jeden dzień TYLKO dla siebie, jak spędzilibyście go? - to
> nie mój pomysł, lecz zaczerpnięty z otchłani Internetu. Nie żadne badanie
> ani ankieta. Tylko moja ciekawość... i Wasza w stosunku do innych może też
> ;-)
> No to...?

ja bym spedzila taki dzien na zaspokajaniu uciech cielesnych.

--
"Sanity calms, but madness is more interesting."
/John Russell/

20. Data: 2007-05-18 18:29:58

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> A nie! Mój bank????

twoja kasa zapomogowo-pozyczkowa to musi byc to :]

--
The Gnome

Do XL
ZNOWU