Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...

11. Data: 2007-03-23 23:39:03

Temat: Re: Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:eu1nmh$8id$1@news.onet.pl...
> eTaTa<e...@p...onet.pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Różowym to już niedługo ;)
>
> Nie ma - dobrze. Jest - dobrze.
> Oglądam raczej mało. Odzwyczaiłem się przez lata.
> Ale czasem dobrze zobaczyć i posluchać tego, którego się czyta.

Dobrze. Przyślę Ci fotkę. Jak musisz kojarzyć tekst z obrazem :-))

Dech zapiera :-))

Też masz nocną zmianę?

12. Data: 2007-03-23 23:50:41

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 00:39, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Dobrze. Przyślę Ci fotkę. Jak musisz kojarzyć tekst z obrazem :-))

Mnie też?

<uśmiech>
<ładny uśmiech>
<powiew rzęs>

Hanka
;)

13. Data: 2007-03-24 00:00:13

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 24 Mar, 00:39, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Dobrze. Przyślę Ci fotkę. Jak musisz kojarzyć tekst z obrazem :-))

> [...]

Nie lubisz landrynek?
:-))

Mam takie jedno.
Leżę w wózku, w pełnej krasie,
a po głowie mi kaczki idą.
Ciekawe czemu mi się to dzisiaj skojarzyło?
Za dużo polityki?

Gdzieś Ty była, jak się moje zdjęcia
poniewierały po psp?

ett
Czytaczu archiwów :-))

14. Data: 2007-03-24 00:11:01

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 01:00, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Nie lubisz landrynek?

Wolę czekoladki ( z wisienką, bez podtekstów ;)

> Czytaczu archiwów :-))

A złośliwe to dzisiaj, hehe ;)

Hanka
;)

15. Data: 2007-03-24 00:19:35

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 24 Mar, 01:00, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Nie lubisz landrynek?

Wolę czekoladki ( z wisienką, bez podtekstów ;)

* Oczywiście, wisienki mają mieć ogonek i dwie pestki.
Jak ja zazdroszcze murzynom :-)

> Czytaczu archiwów :-))

A złośliwe to dzisiaj, hehe ;)

*A było kiedyś inne?

Hanka
;)

ett

16. Data: 2007-03-24 00:34:24

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 01:19, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> * Oczywiście, wisienki mają mieć ogonek i dwie pestki.

- No wiesz - fuknęła obrażona i, obróciwszy się na pięcie, wyfrunęła
za swoją spódnicą do kuchni. W ślad za nią pobiegły zapomniane w
pośpiechu fochy i miny.

> *A było kiedyś inne?

Na szczęście - nie ;)

17. Data: 2007-03-24 00:51:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

- No wiesz - fuknęła obrażona i, obróciwszy się na pięcie, wyfrunęła
za swoją spódnicą do kuchni. W ślad za nią pobiegły zapomniane w

* W kuchni szalał wąż. Jego łeb jak łeb kobry, falował nad przypalonym
garnkiem.
Na widok spódnicy, wrzasnął. Gdzieś była?! Wyhamowała na krynolinie.
I wtedy ją dogoniły, wzmożone pędem i rosnącym ciśnieniem.

ett

18. Data: 2007-03-24 01:03:43

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 01:51, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
wiadomościnews:1174696464.077527.286510@e65g2000hsc.
googlegroups.com...

> [...]
> Na widok spódnicy, wrzasnął. Gdzieś była?! Wyhamowała na krynolinie.
> I wtedy ją dogoniły, wzmożone pędem i rosnącym ciśnieniem.

Zdążyła tylko krzyknąć - Wyłącz landrynki, bo będą za gorące! - po
czym, zagarnąwszy fochy, miny i krynoliny, ruchem głowy wskazała na
drugie drzwi. Nie mogąc nadążyć za szalonym wężem, w biegu zrzuciła
pantofelki. Fochy uciekły same, czując, że już za chwilę będą
niepotrzebne.

19. Data: 2007-03-24 01:08:40

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
drugie drzwi. Nie mogąc nadążyć za szalonym wężem, w biegu zrzuciła
pantofelki. Fochy uciekły same, czując, że już za chwilę będą

I wszystko by się dobrze skończyło, gdyby nie zatrzasnął drzwi.

dobranoc :-)
ett

20. Data: 2007-03-24 10:11:11

Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... ze swojego kremu przeciwzmarszczkowego.
>
> Jakieś komętaże?
>
> PN

Stego wniosek, ze krem przecif zmarszczkowy jest tszykrotnie lepszy od
menrza.

Pamięć, ćwiczenia, doświadczenia - pomocy...
Oswoić Niebo?! ;)
Czy jest na forum psycholog/psychiatra/psy choterapeuta?
psycholog, terapeuta czy psychiatra?
dlaczego aż tyle nieba?