Jeśli masz zebrany materiał badawczy i nie wiesz jak go opracować, to dobrze trafiłeś !!!!!

1. Data: 2005-04-20 23:39:00

Temat: Jeśli masz zebrany materiał badawczy i nie wiesz jak go opracować, to dobrze trafiłeś !!!!!
Od: goodleh <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli piszesz pracę magisterską lub dyplomową z psychologii albo
pedagogiki, masz zebrany materiał badawczy i nie wiesz co dalej z nim
zrobić - ZAPRASZAM. Napisz na moją skrzynkę Email'wą, a jeszcze lepiej
podaj login kontaktowy SKYPE. Odezwę się tak szybko jak będę mógł,
omówimy szczegóły itp.

Napewno będziesz zadowolony/a. Pozdrawiam i czekam na kontakt HEJ !!!

--
Solidne opracowania i prace zaliczeniowe z psychologii, pedagogiki oraz
marketingu, dostępne na następujących stronach internetowych: