Jest juz nowa Susanna

1. Data: 2002-02-14 13:54:54

Temat: Jest juz nowa Susanna
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam, niczym mnie nie kupila (ja jej tez nie). Nic wielkanocnego, kilka
haftow krzyzykowych, ale male motywy, kilka obrazkow z postaciami w strojach
XIX w. (chyba). Moze cos krece, bo dostalam oczoplasu w Empiku, mnostwo
nowych wydan, najladniejsze chyba Arte Femminile, kilka samochodow, kilka
nieduzych haftow w tonacji niebieskiej (kwiaty), we wkladce jest bodajze 8
obrazkow do zamowienia - zawsze sa piekne, ale tym razem cos dla Grazyny -
przepiekne akwarium, moze maja tez sprzedaz wysylkowa przez internet, trzeba
popatrzec na ich stronie.
Jest tez kalendarz Arte Femminile, rowniez z akwarium - tu jest wzor- ale
znacznie skromniejsze, chociaz tez ladne. Specjalne wydanie krzyzykowe Anny
(tym razem po niemiecku) tez nie zachwyca. Z polskich specjalny Kram z
robotkami - tylko richelieu, no i piekne Moje Robotki - tylko szydelko, duzo
firanek i portrety - tak to nazwali.
Susanna wrocila do ceny 23,90 zl.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-15 07:41:18

Temat: Re: Jest juz nowa Susanna
Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisal(a):
[...]

Kupiłam to Arte Femminile właśnie dla tych niebieskich kwiatków i wyprawki
z misiami (siostra na razie planuje zrobić mnie ciotką, więc zdążę) i właśnie
je wklepuję i po weekendzie wrzucę na stronę. Samochody też mogę przeklepać
- gotowe mam już dwa, tylko dodać tabelę kolorów i wrzucać. Są też super
deseniki na zestawy do szycia - niebieskie geometryczne, łączka,
poziomki, czerwono-zielone serduszka i węzełki na czarnym tle. Jakby co, to
mogę wstukać.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2002-02-15 09:51:12

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> deseniki na zestawy do szycia - niebieskie geometryczne, łączka,
> poziomki, czerwono-zielone serduszka i węzełki na czarnym tle. Jakby co,

Mi najbardziej kwiatki niebieskie wpadly w oko - wahalam sie nad kupnem, waz
w kieszeni mnie ustrzegl:)) Jakbys mogla:)) Nie musi byc predko, mam mnostwo
rzeczy do zrobienia.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-15 10:55:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>w kieszeni mnie ustrzegl:)) Jakbys mogla:)) Nie musi byc predko, mam mnostwo

wesze niebieskie kwiatki i poziomki...to grzecznie laduje do
kolejki ;)

krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-15 12:27:21

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisal(a):
:
: Mi najbardziej kwiatki niebieskie wpadly w oko - wahalam sie nad kupnem, waz
: w kieszeni mnie ustrzegl:)) Jakbys mogla:)) Nie musi byc predko, mam mnostwo
: rzeczy do zrobienia.

To nie będę się spieszyć. Już zaczęłam i myslę, że tak w okolicy
wtorku/środy będą na stronie. I samochody też.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... I, hate the rain and sunny weather,
and I, hate the beach and moutains too ...

1. Data: 2002-02-15 12:32:26

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):
:
: wesze niebieskie kwiatki i poziomki...to grzecznie laduje do
: kolejki ;)

To poziomki też wrzucę - to jest seria 4 wzory - brelok do nożyczek?
(ciondolo), poduszeczka na igły (punaspilli) i dwa niewiadomoco (porta-aghi
(futerał?) i bustina (etui na nożyczki?).

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... Into the distance, a ribbon of black
Stretched to the point of no turning back ...

1. Data: 2002-02-15 20:39:47

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To nie będę się spieszyć. Już zaczęłam i myslę, że tak w okolicy
> wtorku/środy będą na stronie. I samochody też.

Swietnie, dzieki.
Elzbieta

katalog stron o tematyce robótek ręcznych
kram z robotkami
Wzory krzyżyki
Nowe menu
Re: Nowe menu