katalog stron o tematyce robótek ręcznych

1. Data: 2002-02-14 13:31:31

Temat: katalog stron o tematyce robótek ręcznych
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak obiecałem, tak robię.

Zabrnąłem już w robienie wspomnianego w tytule katalogu daleko.
Właśnie skończyłem jeden z ważniejszych etapów, mianowicie
opracowałem cały proces zgłaszania nowej strony do katalogu
przez dowolnego użytkownika.

Pracuję teraz nad techniką sprawdzania i akceptacji stron.
Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem było by dodawanie
stron po zaakceptowaniu ich przez redaktorów. W związku z tym
mam pytanie, czy na grupie znajdą się "chętne" dziewczyny, którym
przyznam login i hasło, a każda z "wybranych" powiedzmy raz w tygodniu
zajrzy i zaakceptuje kilka stron - nie będzie to ciężka "praca" -
bo wystarczy nacisnąć tak lub nie przy opisie i ewentualnie poprawić
jakąś literówkę. Liczę na Waszą pomoc w końcu to Wy mnie natchnęłyście :-).
Aha ! o info proszę na h...@s...com

P.S. Pomimo, że katalog jeszcze oficjalnie nie działa można już zgłaszać
strony pod adresem www.haft.sedno.com/?mod=add_page
P.P.S. Jak zwyklę proszę o uwagi :-)

Marcin

1. Data: 2002-02-14 15:08:32

Temat: Re: katalog stron o tematyce robótek ręcznych
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to dla "wygodnickich", którzy lubią klikać
w gotowe http://www.haft.sedno.com/?mod=add_page

Marcin

1. Data: 2002-02-14 15:17:39

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wystukał w wiadomości
<3...@n...onet.pl>:

> A to dla "wygodnickich", którzy lubią klikać
> w gotowe http://www.haft.sedno.com/?mod=add_page
>
> Marcin

Eeee... a to: "www.hawciarstwo.jakistamserver.pl"
^

To umyślnie czy przypadek? Jeśli to drugie to radzę poprawić, jeśli
pierwsze, to proszę o poprawienie, bo oczy bolą ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-02-14 15:31:05

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee... a to: "www.hawciarstwo.jakistamserver.pl"

to umyślny przypadek :-) maiło być jakiś adres który nie istnieje,
ale już poprawione !

Marcin (nieco zawstydzony)

1. Data: 2002-02-18 11:10:02

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właśnie skończyłem jeden z ważniejszych etapów, mianowicie
> opracowałem cały proces zgłaszania nowej strony do katalogu

witaj pracusiu i dobry duszku naszej grupy :)

> [...]
> bo wystarczy nacisnąć tak lub nie przy opisie i ewentualnie poprawić
> jakąś literówkę. Liczę na Waszą pomoc w końcu to Wy mnie natchnęłyście

proponowalabym elzbiete i grazyne, jesli nie maja nic przeciwko temu.
jesli grupa nie wyrazi sprzeciwu to moge byc jedna z redaktorek :)
we trojke poradzilybysmyu sobie spiewajaco :))
choc w ten drobny sposob bede mogla sie przyczynic do powstawania tej grupy,
a poniewaz mam stale polaczenie z siecia nie bede miec problemow z
wybujalymi rachunkami telefonicznymi.

serdecznie pozdrawiam

skrzacik

1. Data: 2002-02-18 12:53:48

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupy,
> a poniewaz mam stale polaczenie z siecia nie bede miec problemow z

Czuje sie zaszczycona, ale nie mniej przestraszona, ja nie jesten dobra w te
stronkowe klocki, no chyba ze to bedzie tak proste jak Dobrodziej Marcin
twierdzi.
Stale lacze rowniez posiadam ,wiec kwestie finansowe odpadaja
Grazyna

1. Data: 2002-02-18 13:09:26

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> twierdzi.
> Stale lacze rowniez posiadam ,wiec kwestie finansowe odpadaja

poradzisz sobie na pewno :)
przeciez czytac i pisac umiesz na pewno, a marcin dotrzymuje swoich obietnic
wiec na pewno bedzie to bulka z maslem :))

skrzacik

1. Data: 2002-02-18 14:30:42

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupy,
> a poniewaz mam stale polaczenie z siecia nie bede miec problemow z

Czuje sie zaszczycona i wyrozniona:) Mam stale lacze, pomoge w czym sie da.
Moze poprosimy jeszcze Jo'Asie, wydaje mi sie szczegolnie wrazliwa na piekno
jezyka, mnie raza tylko bledy ortograficzne, w stylistyce jestem kiepska.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-18 15:07:52

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
piekno
> jezyka, mnie raza tylko bledy ortograficzne, w stylistyce jestem kiepska.

suuuuuuuuuuuper :))

no to teraz tylko marcin winien sie wypowiedziec co i jak :))

skrzacik

1. Data: 2002-02-18 15:09:35

Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.P.S. Jak zwyklę proszę o uwagi :-)

Wprawdzie dotyczy przelicznika muliny a nie nowych stron, ale piszę.

Chciałam uzyskać przelicznik muliny Anchor nr 369 na DMC . Twoja instrukcja
mówi "wpisz kod muliny w którymkolwiek ze standardów", a ponieważ nie ma do
wyboru nazwy firmy (DMC czy Anchor), program - po wpisaniu 369 - wyszukuje
tylko przelicznik z DMC 369 na inne.

Pozdrawiam,
Kasia

kram z robotkami