Jestem chudy - co zrobić

1. Data: 2006-06-09 23:16:13

Temat: Jestem chudy - co zrobić
Od: "Zenon" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam 23 lata, 182 cm, 70 kg, jestem strasznie chudy i się tego wstydze dlatego
nie chodze na basen, wode. ( najlepiej czuje się w bluzie z długimi rękawami lub
kurtce ).
Jadam tylko obiady ( zupe + drugie danie lub tylko samą zupe lub tylko samo
drugie danie ) i kolacje ( 2 małe bułki ).
Mam strasznie chude, kościste nogi, ręce, klate ( odstające obojczyki ),
Co zrobić żebym wyglądał nago w miare normalnie ?

2. Data: 2006-06-10 00:00:36

Temat: Re: Jestem chudy - co zrobić
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon napisał(a):
> [...]
> Mam strasznie chude, kościste nogi, ręce, klate ( odstające obojczyki ),
> Co zrobić żebym wyglądał nago w miare normalnie ?

To może zacznij jeść częściej i więcej? Jak chłop.

--
Kaja

3. Data: 2006-06-10 00:02:12

Od: "Marek" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze za malo jesz, ale zapewne nie w tym problem. Pewnie masz chude
kosci i organizm jest zaprogramowany na taką budowe. Z wlasnego
doswiadczenia wiem, ze pomoc moze tylko silownia + odpowiednia dieta.

4. Data: 2006-06-10 07:41:49

Temat: refundacja leków p/cukrzycowych
Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
jak to jest z refundacja np. metforminy dla chorych, ktorzy nie maja jeszcze
"pelnej" cukrzycy a "tylko" stan przedcukrzycowy i metformine powinni lykac?
nalezy im sie refundacja czy nie ?

--
Dominik

5. Data: 2006-06-10 08:18:56

Od: "Pierdola Saska" <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

po dziecku przytyjesz :-)))

6. Data: 2006-06-10 10:17:27

Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon napisał(a):
> [...]
> Mam strasznie chude, kościste nogi, ręce, klate ( odstające obojczyki ),
> Co zrobić żebym wyglądał nago w miare normalnie ?

Zapewne jesteś typem nerwowego kolesia. Może w stresie nie masz
apetytu i warto by nad tym zapanować, stosować techniki relaksacyjne.
Do tego jakiś sport, niekoniecznie siłownia, ale regularny, codzienny
wysiłek fizyczny na wolnym powietrzu. Jeśli będziesz konsekwentny,
nie ma bata aby nie nabrać apetytu i nie zwiększyć ilości
spożywanego pokarmu przy jednoczesnym powiększaniu mięśni. Wtedy na
bank poprawi się klata i znikną obojczyki. Na pewno unikaj siedzenia
przed kompem całymi dniami. Jeśli palisz fajki, rzuć je natychmiast,
wtedy po pilku dniach przytyjesz kilka kilo.
Zamiast zimnej bułki na kolację czy śniadanie - węglowodany:
makaron, włoska kuchnia + kurczak, sery, ryby, ziemniaki.
Masz dziewczynę? Uregulowane życie uczuciowe i seksualne zawsze
wpływa na "grubienie". Przy kawalerskim życiu nigdy nie ma czasu ani
chęci na jedzenie. Gdy się pomieszka z dziewczyną, od razu faceci
stają się misiaczkami :)
Na marginesie... Twoja waga nie jest taka zła. Może zaakceptuj fakt,
że należysz do ludzi szczupłych. U dziewczyn ta cecha jest
pożądana a od facetów wymaga się aby byli silni, muskularni, lecz
czy to jest dla wszystkich tak istotne? Nie sądzę. Może problem
leży więc w Twojej psychice.

7. Data: 2006-06-10 10:55:19

Od: "Zenon" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pożądana a od facetów wymaga się aby byli silni, muskularni, lecz
> czy to jest dla wszystkich tak istotne? Nie sądzę. Może problem

Człowiekiem jestem nerwowym głównie z tego powodu, że nie mam pracy i zżera mnie
nuda. Dziewczyne mam i tworzymy owocny związek. Wydaje mi się, że jedzenie nie
wpłynie na moją budowe. Mam taką budowe, że mogę jeść całymi dniami a nie
przytyję nawet 1 kg. Dziewczyna nie wymaga ode mnie żebym był Pudzianem,
poprostu źle się czuje w swojej skórze :) np. gd mam ubrany podkoszulek to czuje
na sobie same kości.
p.s. w następnym tyg pokaże na zdjęciu moje odstające kości

8. Data: 2006-06-10 11:00:59

Od: "Zenon" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Byc moze za malo jesz, ale zapewne nie w tym problem. Pewnie masz chude
> kosci i organizm jest zaprogramowany na taką budowe. Z wlasnego
> doswiadczenia wiem, ze pomoc moze tylko silownia + odpowiednia dieta.

Też mi się tak wydaje, że jedzenie nie ma tu nic do rzeczy

9. Data: 2006-06-10 12:12:57

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Człowiekiem jestem nerwowym głównie z tego powodu, że nie mam pracy i
> zżera mnie
> nuda.

to z czego ty zyjesz ??
jak planujesz przyszlosc swoja skoro zzera cie nuda teraz,
po pierwsze bezrobocie w polsce to troche mit, nawet murarzy
w polsce brakuje teraz

po drugie jak juz na prawde bys nie mogl znalezc pracy,
to biblioteki publiczne sa darmowe, idz i chociaz ksiazki
czytaj bo jak widac z tej nudy to ci glupie mysli i bezsensowne
problemy przychodza do glowy

a jak chesz to wygladac jak zdrowy facet to zacznij od charakteru
i pracowitosci i zaradnosci a nie od wygladu,
bo mi sie az zle robi kiedy pomysle, ze musze taka znaczna czesc
swoeje pensji oddawac na zasilki dla takich 23 letnich obibokow
ktorym sie ani to pomyslec nie chce ani popracowac,
tylko sie w lustrze przegladaja

Tomek

10. Data: 2006-06-10 12:25:24

Od: "Zenon" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoeje pensji oddawac na zasilki dla takich 23 letnich obibokow
> ktorym sie ani to pomyslec nie chce ani popracowac,

ty jestes facet chory na głowe,
ja w przeciwieństwie do ciebie szukam pracy, co tydzień zanosze cv do 2 firm,
problem polega na tym, że w głupiej Polsce nawet do miotły trzeba mieć
doświadczenie, nie wiem gdzie ja miałem robić te doświadczenie chyab wprzedszkolu,
jestes dzieckiem PRL więc nie dyskutuj ze mną w dzisiejszych czasach na temat
poszukiwania pracy,

Badanie USG - ile wkońcu trzeba wypić tej niegazowanej wody mineralnej ?
zdretwialy koniuszek palca u nogi, c-peptyd, hba1c prosba o interpretacje
Okulista w warszawie?
pytanie, chyba psychiatryczne
zaburzenia po tabletkach antykoncepcyjnych?