Jestem glodny

1. Data: 2002-05-31 15:51:31

Temat: Jestem glodny
Od: "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl> szukaj wiadomości tego autora

I od dwoch godzin szukam tego co chce zjesc. No i znalazlem. tylko potrzebny
mi cumin. Co to u licha jest i skad to wziac? czy bez tego bedzie niedobre?
O tym mowa:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1785

Poradzcie szybko bo mnie ssie strasznie a cza to jeszcze przygotowac:)

Sebel

1. Data: 2002-05-31 16:42:30

Temat: Re: Jestem glodny
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Tatol wrote:

> [...]
> http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1785
>
> Poradzcie szybko bo mnie ssie strasznie a cza to jeszcze przygotowac:)

przyprawa podobna do kminku z wyglądu, ale inna w smaku. Do kupienia np. w
Kräuter Kühne w Berlinie.

Waldek

1. Data: 2002-06-01 07:19:51

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian Tatol <s...@S...szas.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad86mm$48b$...@n...tpi.pl...
> [...]
potrzebny
> mi cumin. Co to u licha jest i skad to wziac? czy bez tego bedzie
i w sklepach kolonialnych w Klifie, a w Warszawie( u Ciebie) takze
jadlodajnia arabska ze sklepikiem z przyprawami ,
Aysza, Hoża 63/67.
Aromat cuminu czyli kminu rzymskiego nieporownywalny z zadna inna
przyprawa

Jola L-L

kurakowe powiedzonka ;-))
Przepis od Kudłatej na kuraka