Jestem w ciazy czy moge zazywac PROPYCIL

1. Data: 2003-05-07 20:35:53

Temat: Jestem w ciazy czy moge zazywac PROPYCIL
Od: "Marysia" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !!!
Jestem w 8 tygodniu ciazy, wykryto u mnie chorobe tarczycy tj. Nadczynosc
Tarczycy. Bylam u endokrynologa który przepisal mi lek PROPOCIL 50mg.
Dawkowanie przez pierwsze 10 dni mam brac 2x dziennie po 50mg a po tych 10
dniach raz dziennie.Boje sie o przyszle moje dziecko czy go jakos ta kuracja
nie uszkodzi.
Bardzo prosze o porade
Dziekuje
Marysia

2. Data: 2003-05-07 20:41:53

Temat: Re: Jestem w ciazy czy moge zazywac PROPYCIL
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marysia wrote:
> [...]
> dniach raz dziennie.Boje sie o przyszle moje dziecko czy go jakos ta kuracja

Spokojnie - moz.esz.
Vlad

tabletki hormonalne
przegroda nosowa
Skąd problemy z żołądkiem ?
położna
Pilnie poszukuje leku Ritodrine/Yutopar !!!