Jeszcze i to! BRZYDKI PIS.

1. Data: 2023-07-10 20:52:40

Temat: Jeszcze i to! BRZYDKI PIS.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mierzeja przekopana, tunel ze Świnoujścia zrobiony, umowa na budowę polskich małych
atomówek podpisana, a teraz jeszcze i to!
https://www.tysol.pl/a106993-umowa-na-budowe-gleboko
wodnego-terminala-kontenerowego-w-swinoujsciu-podpis
ana
?
Niemcy się plują.
A tu jeszcze PiS chce ,,ich" Odrę udrożnić, żeby do Breslau można było pływać... No
przecież jak można!
Brzydki PiS, oj brzydki!

Za PO było lepi, bo wszystko ukradli, to NICZEGO NIE BYŁO i mieli spokój,

2. Data: 2023-07-10 21:05:29

Temat: Re: Jeszcze i to! BRZYDKI PIS.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 10 lipca 2023 o 20:52:42 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
> https://www.tysol.pl/a106993-umowa-na-budowe-gleboko
wodnego-terminala-kontenerowego-w-swinoujsciu-podpis

,,Rząd niemieckiej Meklemburgii chce zablokować polską inwestycję grożąc blokada
polskiego transportu przez wyspę Unzam. Jako pretekst wykorzystuje się oczywiście
ekologię.

Niech zamkną swój terminal, to ekologia nie ucierpi ?

Brzydki PiS, brzydki ?

3. Data: 2023-07-11 13:00:24

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2023 o 20:52, XL pisze:
> Mierzeja przekopana,

Czyli jednak widzisz, jak marnują pieniądze podatników.

> tunel ze Świnoujścia zrobiony,

Za pieniądze UE.
To faktycznie dziwne, że chwalą się sukcesem UE.

> [...]
> https://www.tysol.pl/a106993-umowa-na-budowe-gleboko
wodnego-terminala-kontenerowego-w-swinoujsciu-podpis

A umowa na milion elektrycznych samochodów też jest już podpisana?
Pieniądze na szwalnię maseczek do kogo trafiły?
O innych "umowach" z litości nie wspomnę.

Ciekawe dlaczego Izerę nazywają polskim samochodem, skoro sami nawet nie
potrafią go zaprojektować?
A w tym całym CPK, to chyba tylko trawa będzie polska (i koszty
pilnowania tego trawnika będą miały największy udział w tej
"inwestycji"). O ile w ogóle będzie.

> Niemcy się plują.
> A tu jeszcze PiS chce ,,ich" Odrę udrożnić, żeby do Breslau można było pływać... No
przecież jak można!
> Brzydki PiS, oj brzydki!

Bo jak pis się za coś zabiera, to z góry wiadomo, że albo nie powstanie
(ale kto ma zarobić ten zarobi), albo coś spierdolą.

Np. po chuj było zniszczyć takie ładne miejsce tylko po to, żeby zrobić
nikomu niepotrzebny przekop?

> Za PO było lepi, bo wszystko ukradli, to NICZEGO NIE BYŁO i mieli spokój,

Dobrze, że dozujesz. Tak trzymaj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2023-07-11 14:00:58

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> umowa na budowę polskich małych atomówek podpisana

Pozyskali pieniądze czy tyko podpisali umowy?
Nie problem iść do banku i wziąć kredyt, problem go spłacić.

, a teraz jeszcze i to!
> https://www.tysol.pl/a106993-umowa-na-budowe-gleboko
wodnego-terminala-kontenerowego-w-swinoujsciu-podpis
ana

Pozyskali pieniądze czy tyko podpisali umowy ze swoimi?

> Niemcy się plują.

Jak to niemce.
https://www.youtube.com/@ListekElf/shorts

5. Data: 2023-07-11 14:05:54

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

> Np. po chuj było zniszczyć takie ładne miejsce tylko po to, żeby zrobić
> nikomu niepotrzebny przekop?

Zapytaj pełowców.
Ustawiła ją w 2006 roku Elżbieta Gelert, senator RP z lat 2005-06, a od 2011 r.
posłanka (Platforma Obywatelska).
https://proszewycieczki.wordpress.com/2021/07/02/kat
y-rybackie-przekop-mierzei-ma-pomnik/

6. Data: 2023-07-11 22:53:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 11 lipca 2023 o 14:00:59 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
> Pozyskali pieniądze czy tyko podpisali umowy?

Wystarczy nie kraść.

> [...]
> , a teraz jeszcze i to!
wodnego-terminala-kontenerowego-w-swinoujsciu-podpis

,,(...)Koszt programu, na który składać się będą środki finansowe budżetu państwa
oraz krajowego programu ,,Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat,
Środowisko" 2021-2027, to ok. 10,3 mld złotych. (...)"
https://logistyka.rp.pl/morski/art38510451-pierwszy-
krok-do-budowy-glebokowodnego-terminala-w-swinoujsci

Wystarczy nie kraść.

Czy wiesz, ile ROCZNIE ,,wyprowadzali" aferzyści PO? - sumę wystarczającą na budowę
6 nitek autostrady przez całą Polskę Pn-Pd i 6 nitek Wsch-Zach.

> czy tyko podpisali umowy ze swoimi?

Kogo masz na myśli?

> Jak to niemce.

Jak zawsze!

,,(...)Niemcy starali się zaklepać sobie uprzywilejowaną pozycję wpisując do unijnych
dokumentów planistycznych, że Hamburg będzie obsługiwał także porty zachodniego
Bałtyku.

Dodatkowo od dekad trwa spór między Polską i Niemcami o podejście do portu w
Świnoujściu. Jak przypomina Dariusz Bugajski w pracy ,,Polsko-niemiecki spór o status
wód redy w Zatoce Pomorskiej", umowa pomiędzy Polską i NRD z maja 1989 roku
przesunęła na zachód granicę morza terytorialnego NRD, dzięki czemu cały tor
podejściowy znalazł się poza wodami terytorialnymi Niemiec. ,,Zachodni sąsiad
zrezygnował więc z akwenu morza terytorialnego w obrębie północnej części redy, a w
zamian uzyskał kosztem Polski akwen o powierzchni około 46 mil morskich kwadratowych
(158 km2), który dziś stanowi wyłączną strefę ekonomiczną Niemiec" zaznacza Bugajski.

Pomimo potwierdzonych przez rząd NRF ustaleń, Niemcy uznali w 1994 roku akwen za
swoją wyłączną strefę ekonomiczną. Rok później Polska uznała obszar za polskie morze
terytorialne, co jest zgodne z polsko-niemieckimi umowami. Pomimo tego,
funkcjonariusze niemieckiej straży granicznej weszli 1 grudnia 2004 roku na pokład
holenderskiej pogłębiarki działającej na zlecenie Urzędu Morskiego w Szczecinie na
polskich wodach terytorialnych i zakazali jej prac. Nie był to jedyny incydent.
Kolejny akt agresji miał miejsce 16 sierpnia 2006 roku, gdy okręty niemieckiej
marynarki wojennej pod pozorem manewrów zepchnęły z toru podejściowego na płyciznę 3
polskie promy. W poprzek toru wodnego leży gazociąg Nord Stream.(...)".

https://logistyka.rp.pl/morski/art38510451-pierwszy-
krok-do-budowy-glebokowodnego-terminala-w-swinoujsci

> https://www.youtube.com/@ListekElf/shorts

Myślałam, że coś śmiesznego tu będzie.

7. Data: 2023-07-11 23:02:51

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

> [...]
oraz krajowego programu ,,Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat,
Środowisko" 2021-2027, to ok. 10,3 mld złotych. (...)"

10 mld wydać na antyputinoski projekt, przepalić 400mld oszczędności polaków
inflacją.

Pytanie czy przeżyjemy ten kaczy eksperyment?

8. Data: 2023-07-12 00:33:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 11 lipca 2023 o 23:02:53 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
> [...]
oraz krajowego programu ,,Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat,
Środowisko" 2021-2027, to ok. 10,3 mld złotych. (...)"

Każdy POLSKI ,,antyputinowski projekt" jest zarazem antyniemiecki i dlatego wart jest
każdych polskich pieniędzy - bez ,,antyputinowskich projektów" skończymy jako
rosyjsko-niemieckie kondominium.

> jako przepalić 400mld oszczędności polaków
> inflacją.

Aha. Uhmmm. Ciekawe, jak ten brzydki PiS osiągnął to samo także
w innycb krajach Europy. Normalnie szkodnik na skalę europejską!?
Ty się puknij w czerep.
Inflacja wzrosła w całej Europie bez wyjątku, bo jest WOJNA W EUROPIE
To jedyny powód inflacji. Twoje demony nic tu nie mają do rzeczy. Jest ekonomiczną
regułą to, że inflacja zawsze skacze najwyżej w państwach-sąsiadach, tych najbardziej
zagrożonych rozszerzeniem się na nie działań wojennych. To m.w. tak, jak ze spadkiem
ceny działki, w sąsiedztwie której założono fermę świńską, wysypisko lub tartak. Nikt
nie chce jej kupić.

> Pytanie czy przeżyjemy ten kaczy eksperyment?

Wojny nie wywołał Kaczyński ani PiS.
Tę wojnę przepowiedziałam kilka lat temu, bo ona musiała nadejść i jak widać to ja
mam umiejętność oceny i przewidywania, nie Ty. To Ty jesteś wśród zaskoczonych
lemingów, nie ja. Więc Ty mnie nie pytaj o swoje antykacze urojenia, bo ja rozmawiam
tylko o faktach. A fakty są takie, że jeśli nie zbudujemy niezależności gospodarczej
CHOĆBY NAWET KOSZTEM TYCH TWOICH OSZCZĘDNOŚCI, to i tak je stracisz, gdy będziesz
musiał płacić krocie za chleb od niemieckiego bauera i za wykupienie jeszcze kilku
chwil życia od rosyjskiej turanii (pisownia umyślna).

9. Data: 2023-07-12 13:08:16

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Więcej czytaj, mniej pisz. https://youtu.be/pcK3YLTLYeU?t=673

> Wojny nie wywołał Kaczyński ani PiS.

Przyłożył do niej rękę.

10. Data: 2023-07-12 13:59:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 12 lipca 2023 o 13:08:17 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
> Więcej czytaj, mniej pisz.
https://youtu.be/pcK3YLTLYeU?t=673
Tia. Zbyś-youtuber. Wykładowca akademicki. Antypis robi, co może. ?
A co tu jest do ,,czytania"? Jego pracka doktorska? Nie żartuj ?

> Przyłożył do niej rękę.

Jak każdy Polak, który zna historię stosunków polsko-rosyjskich i wyciąga z niej
wnioski.

Wiyncy, wiyncy imigrantuff!
Nojaktoooo???? Przecież ,,straszna inflacja"! ?
Bagno!
Wiyncy ,,uhoccufff"!
Aktorzy.