Jeszcze o paleniu

1. Data: 2000-06-13 16:22:05

Temat: Jeszcze o paleniu
Od: Bartosz Piotr Hubal <b...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys poruszylem tu temat wplywu palenia na pamiec.
Specjalnie nie podalem dokladnych informacji jakie do mnie dotarly, chcac
stwierdzic czy ktos poda takowe, chocby podobne.
Konkretnie ponoc 4-5 papierosow i tu uwaga: miesiecznie - czyli gdzies tak
1 na tydzien ma pozytywny wplyw na pamiec. Podkreslam ze jestem nie palacy
i powyzsze informacje sa zaslyszane (fakt ze od madrego czlowieka, inaczej
wcale bym sie te tematyka nie zajmowal), dlatego oczekiwalem jakichs
konkretow, a tu glownie bluzgi jak to pety szkodza. Wiec teraz zapytam
tak: w tej ilosci (1 na tydzien) tez? Moze nawet bardzo, bo organizm "nie
przyzwyczajony"? A moze wcale?

Pozdrawiam i zycze wszystkim palacym i nie palacym swietnej pamieci i
zdrowia
Bartek